Tuesday 10 January 2012

Dan Pedihnya Bila Kecewa.

frust. only one word can describe my feeling right now. sakit hati. geram. sedih semua ada.. tapi aku cuba cover. cuba untuk bangun balik. cuba bagi semangat dekat diri sendiri. sebab kalau bukan aku, sapa lagi nak bagi semangat kan? aku punya frust sampai aku dah tak boleh nak simpan sensorang. aku call ibu. nasib ibu cerita yang lawak-lawak. hilang sikit rasa terkilan tu. mom is the best doctor in the world. dan aku hanya ada IBU . lepas call. sejuk sikit hati. 


lepas tu, untuk nak bagi aku happyhappyhappy macam before ni, kak Ana ajak pergi pasar malam. ingat nak merempit. sekali bila aku naik bilik tukar baju, zup! hujan lebat turun. alhamdulillah, akhirnya bumi UKM terchenta ini dibasahi hujan rahmat. i love rain. bau dia..tenang. :)


nasib Jack kasi guna kereta dia. apa taknya dia punya barang je dah buat bahu aku senget sebelah. mak aii. berlumba-lumba dengan shela banyaknya. dengan char kuew tiau, sup daging, bihun sup, pau, keropok lekor, air kelapa, ayam uncle bob, bubur.. senget bahu weh! haha. tapi takpelah sekali-sekala tolong member. aku punya? rm2.50 je. itu pun nasi kerabu telur masin. muahahahahaha. kesian tak?


masuk pasar.. lengang. lengang habis! memey ah. hujan lebat kot. aku dengan kak Ana je gigih dengan berpayung bagai. aku pulak duk kena suit-suit dengan abang-pakcik2 tu. why? fes time weh, aku gi pasar pakai baju kurung. muahaha. siap basah lenjun. dengan berpayung bagai. -.-" at least, aku dah lupa lah frustrated aku tu. sampai aku cakap dengan mira..sedih gila aku.

DEMN DEMN DEMN DEMN!!

p/s : aku terlampau penat. tapi kena stay up jugak dengan mata tak bleh bukak ni. insurans perlu diteruskan. insurans. please behave yea.  aku dah tak larat dah nak frust.

No comments: