Tuesday 10 January 2012

Sunset @ PICC

bagus sangat bangun tido lepas asar, lepas tu baru nak lunch. pukul 5++ baru nak lunch! itu nasib baik la aku celik sebab dengar bunyi mesej masuk fon. kalau tak. mau terlajak sampai maghrib. dengan tak cuci mukanya, terus pakai tudung dan cari kedai makan. almaklumlah petang-petang mana ada kedai makan buka lagi. tapi nasib baik ada satu. habis makan je dah 6.30. lepas tu, dorang kata nak pegi Pullman. ada apa pulak senja-senja tu kan. tapi kitorang try je la naik PICC. konon senang nak hafal jalan nanti masa Lisa kawen. -.-"


how beautyyyyyyyy!!! cantik sangat. fes time naik PICC! kalau dari bawah, PICC ni macam ular tedung. tak caya? cuba korang gerak dari jambatan yang betul-betul depan PICC tu. seyes macam kepala ular tedung. turun kereta, terus panjat, duduk santai atas tembok divider. masyaAllah cantiknya. cantik sangat!! dengan matahari terbenam lagi. kaler oren okay! :)


Ijad ajar kitorang guna canon baru dia. camne nak setting-setting bagai. almaklumlah, aku ni orang kampung je. mana reti. muahahahaha. tapi sekejap saja, sebab aku kena balik study, esok paper Statistics! sayang, tunggu orang okay! malam2 kita dating ye. :)







ape motif aku letak RBcreative tu? RohaizadBakaricreative. muahaha. kasi dia bangga sikit.. takde lah. aku sesaja ke nak tambah. nampak macam pro sikit. :D


p/s : aku risau gila dengan insurans lusa ni. hurm :(

No comments: