Wednesday 11 January 2012

Exam Dunia

berakhir sudah paper maut paling aku benci. Insurans Dan Takaful. ekceli, not bad pun subject ni, cuma aku yang gedik-gedik tak suka baca dan hafal fakta. reading is not my type.  berkat bantuan kak ana yang sanggup bersengkang mata hanya untuk teman aku study insurans, alhamdulillah, aku boleh jawap dengan tersenyum. sanggup tuh dia naik atas, gegar bilik aku sampai nak runtuh.. just nak cakap..


"kill, bangun!! dah pukul 1pagi. ko tak study lagi. esok kau exam insurans. lupa keeee??"

hamek kau. aku dah kata, kak ana ni garang. korang taknak percaya. ex-rumet aku kot. aku tau le. -.-". pape pun thanks la kak. haha. thanks jugak kat Jack sebab gigih balik bilik pukul 3-4 pagi sebab kesian kat aku yang dah berkerut-kerut tahan lapar. pukul 4 pagi jugak la, aku rebus maggie jadi mee bandung. 3 bungkus. makan dalam periuk nasi je. wakaka. tak senonoh gila. seb bek shela tak jadi nak shoot gambar. -.-"

pulun-punya pulun. buat past year sambil kena pelengkung dengan kak ana, shela bagai.. akhirnya, mostly 50% soklan keluar sebijik dalam paper tengah hari tadi. hoyeahhh!!! i dah sayang sikit kat u, insurans. next sem, i terpaksa tingalkan u untuk perniagaan pulak. hurm. sorry okay. u deserve better one. :)

okay enough with insurans. malam ni dah boleh rileks sebab esok petang dekat Dectar, paper Etika. yang duk suh aku buat esei pasal peribahasa Filipina bagai. huh. ngeri. tapi oleh sebab tak tau nak baca apa..so, google jawapan je la kan? *sigh. agak-agak kalau aku suh kak ana marah aku lagi cam pagi tadi, dapat tak aku jawap? haha.


p/s : seronoknya hujan turun. even tingkat 3, tapi bau fresh dia best gila tau!:D

No comments: