Saturday 18 February 2012

Sem Break, Good Bye

look, a month has passed away
i noticed that i learned so many things
laugh, cry, hurt, miss and be loved
i knew it was a priceless moments


kau tahu ini malam terakhir
aku bergumpal, bertinju , being bullied by adik2
bermanja, menggedik request ibu buat itu ini
masak itu ini, urut sana sini
dan ibu ayah? gelakkan aku.
haha. i will miss all these.


kau tahu kenapa tiap malam aku tido lewat?
aku kemas rumah sebab aku tau
nanti ibu rindu aku
aku pandang muka adik-adik tengah tido
sebab aku tau susah aku nak buat lagi nanti


kau tahu kenapa tiap hari aku baking itu ini?
sebab aku tau dorang akan ingat masakan aku
they'll feel that they lost something
haha. jahat kan aku?


and paling aku benci.
everytime nak balik campus again
aku akan demam and homesick
kau tahu hari ni aje, dah lebih 10 kali
" ibu, along taknak balik boleh?"
she said ..
" tiap kali nak balik mesti along camni"
haha. u know me very well, mom.


i'll miss you home. i love you.




p/s: aku tau kenapa ibuayah tak kasi aku naik train. :- because they want send me over in front of their eyes. :)

No comments: