Sunday 4 September 2011

Terharu dorang still ingat kat aku ni T_T

awat cuti ni suma duk buat aku jadi panaih muka ja ni? pasai pa aku panaih? tok sah nak tau lah. aku baru nak masuk first step..hangpa suma dah gear 5. malu aih tengok gambaq. segan pun ada. cam tak layak ja rasa nak damping dengan hangpa2 ni suma. bagai melukut ditepian gantang!


okay, tu intro try speaking utara. amacam? ada can tak nak jadi anak orang utara? haha. tang selatan pun tak lopeh laie, ngado boto nak jadi orang jauh. hmm. hari ni hari ahad. ahad minggu depan dah jadi pemastautin ukm yang berjaya. hoho. jadi budak selangor balik. jadi budak bandar balik.


hari ni aku tengok tv dengan online aje. padahal orang lain sibuk beraya. bosan pulakkan tak de buat pape. tusha2 news feed tengok, mak aihh..member2 sekolah dulu pakat beraya umah cikgu! cun cun, ayu ayu je semua. muka suci murni. depa pakai bidang besaq besaq la ni. aku? segan aih nak cakap. haha.aku duk sentap bukan pasai pa. cuma depa tak tau , aku ni dah 2 tahun berhijrah, murtad negeri selangor. wuu wuu.. aku bukan tanak habaq kat hangpa, tapi aku pun tak sedaq yang aku dah pindah. tau tau ja dah dah pindah. pelik dak?


suma duk tanya aku, bila nak mai sana, bila nak balik sana, bila nak jumpa. hang bukan tak tau..aku pun rindu gak kat hang. tapi..hang ingat aku ni ada jet peribadi ka?  kalau ada pun..ingat minyak petrol suma murah ka nak terbang ulang-alik selangor-negeri tiap2 hari raya ni. T_T.


+ aku tak tau pun kau dah pindah qilah.
- lehh, dah tu ni mana tau aku dah pindah?
+ tiqa bagitau. kalau tak..sampai bebila tak tau.
- adoi, aku pun tak sedar la aku dah pindah.


sorry babes. nanti aku buat announcement kat depan masjid meru tu, bagi tau,,saya Nur Aqilah Syazwani, yang dulunya tinggal di Taman Sri Puteri telah berpindah ke Felda Sungai Kelamah, Gemas, Negeri Sembilan. sila jemput datang rumah untuk sesi beramah mesra menjalinkan hubungan silaturrahim. aku happy gak sebab dah jumpa member lama yang almost terputus hubungan. Farah Najihah. ^^. terharu lah dorang inagt kat aku lagiii..since form1 kot terpisah. :)


p/s : jemput bulan 3 tahun depan datang rumah aku naa ..ada kenduri sikit. tapi kira besar jugak la..sebab tumbang lembu kambing bagai.^^. aku tunang kot. HAHA

No comments: