Thursday 1 September 2011

Preparation Sem 1

+ print gambar passport
+ scan result exam
+ renew roadtax and insurance motor
+ check up bank islam card


zzz. aku dah pening. barang berterabur. separuh kat gemas. separuh dekat kajang. sekarang tengah duk kalut pikir nak balik hari ape. planning planning!


kalau ikut plan asal.


Sabtu | 10 September 2011


Gemas > Rembau > Seremban > Kapar > Meru > Semenyih


gerak pagi. balik Rembau sat jumpa wan sebab pasni konfom aku jarang balik dah. pegi Seremban, raya umah Mak Long. Pastu heading to Selangor. mula2 pi raya umah Pak Lang kat Kapar. then, terus gi Meru. umah lama. jumpa member sekolah and jiran2 lama. lepas tu malam baru balik umah Apak. packing2 barang.


Ahad | 11 September 2011


Semenyih > KKM > Semenyih > Sekamat > KKM


dari umah Apak pegi KKM sat hantar barang and amek kunci bilik. lepas tu balik balik. amek motor. mak2 sedara, pak2 sedara pakat konvoi pi umah Pak Lang. aku naik motor le sebab lepas tu aku nak balik UKM balik. tapi kalau ikutkan hati cam malas je nak balik UKM kan. minggu fes ada apa. baik lepak kat umah Apak. haha.


tapi kita merancang je la. tak tau lagi macam mana.


p/s : barang2 aku set satu rumah punya. asal tak suruh je aku bawka dapur gas semua? haih. -.-'

No comments: