Friday 2 September 2011

Asyik Shawl je

pegi memana nampak shawl. nampak orang pakai shawl. beli shawl. shawl tu apa? oh shawl tu sejenis kenderaan yang senang dibawa ke mana2. haha. gila. shawl tu selendang la!!


aku rasa dalam wardrobe aku. shawl ada bapa keping je kot. sebab aku ni bukan yang suka shopping banyak2. pakai pun jarang. kalau tetiba mood bergaya nak datang. baru usik. [ i hate leher kena lilit ]. aku tau pakai satu jenis style je kalau pakai shawl. yang sebelah pendek sebelah panjang. haha. nak pakai ikut hana tajima? memang kau tunggu Malaysia turun salji lah baru nak jadi aku buat. kah3.


raya tahun ni semua kecoh pakai shawl satin. aku tak de shawl satin. tudung bawal satin ader la. itu pun terperam dalam lemari. tak tau pakai. asik jatuh jee. dia licin! aku lagi suka pakai tudung bawal. bawal tu apa? ala..ikan bawal yang baut masak sweet sour tu. haha. keji perangai.


nenek sibuk la nak belikan aku shawl banyak2. agaknya dia ingat aku ni macam mak su kot. buat gedung beli belah shawl. melambakkkk gilaaaa shawl dia. ayat tragis yang nenek dengan atuk dapat. "sorry tuk nek. along tak suka menatang ni." muahahahaha. this raya. beli satu je tudung bawal. itu pun buat syarat. kalau tak kena bising dengan ibu. :)


p/s : dah tak pandai nak pakai style rama-rama untuk tudung bawal T_T

No comments: