Sunday 4 September 2011

Edisi Jodoh | Nak Kawen jugak!

Selamat melangsungkan hubungan kepada semua yang bakal berhubungan. senang citer kita pendekkan ayat, selamat bertunang dan berkahwin. sampai hati tak jemput. takpeee..taku tak amek hati, cuma tacing sikit je. :(


mm. sedikit rasa tak selesa untuk orang yang bujang dan single macam aku untuk buat entry ni sebenarnya. HAHA. camni citer dia. oleh sebab hari ni kebosanan melampau. nak makan tak boleh. nak keluar panas. nak tengok tv tak best. so, kita online okay!


skodeng punya skodeng. masyaAllah! member member member sekolah aku semua pakat dah kawen bhaiii! yang tunang pun ramai. huih. kalau takat relationship tu aku tak heran pun. dorang bukan tak berpelajaran, sumer masuk u. keje baguih baguih. ye ah. dulu, sekor2 perangai macam budak tak cukup umur. lepas tu serabai nak mampus. sekali keluaq fb, gambaq dah bersarung cincin liplap liplap gitteeww. mau tak terkejut aku? naik bulu roma bhai tengok gambaq depa ni!


+ beb, apesai korang pakat tunang kawen awai ni? gigih benor!
- dah jodoh beb. wtpe lama2 kapel. parent suma dah kenal.
+ kot ye pun, habehkan le ape yg patut. korang tak rasa awai sgt ke?
- family suruh awalkan. kitorg ok je. rezeki jgn ditolak. haha
+ hampehhh.
- kau bila plak kil?
+ tggu ketua mafia bawak anak buah mai umah carik gaduh ngn bapak aku ah. haha


aku bukan nak mempersoalkan doh urusan ajal maut jodoh ni suma. you know, kita bukan gadis-melayu zaman pascamerdeka. zaman pak-mak hang dulu. dorang duk pakat nak beranak awai. nanti dapat cucu-cicit-piut-miut-kiut awai. [ aku bajet sophisticated sangat ].


aku tau ada yang duk doa aku kawen awai, sebab aku suka duk meraban bende2 ni. bajet kawen lambat. haha. tak tau ah. target after 25-27 gitew. kalau nak over pun boleh. parents kasi je. siap suh melawat negara luaq lagi. tapi tu ah. tuk nek aku ah problem. duk buat ayat sedih. haih. aku bagi depa cicit angkat sudahla kan. buat syarat. HAHAHA.


tahun 2012, tahun paling ramai member aku tunang-kawen. bak mai hantar kad la weh. camna aku nak datang usha hang kawen! 


SELAMAT BERTUNANG DAN BERKAHWIN MEMBER2 GUA!


p/s : aku amek port cuci pinggan umah depa sudah. janji aku mai kan ^^. 

No comments: