Wednesday 7 September 2011

Stail stail yang boleh buat iman aku senget 270 darjah der

haih. entry ni memang ada berbau euwww euwww sikit.tipu. banyak sikit. HAHA. macam biasa, time free tengah hari buta camni, memang waktu untuk gua bloghiking lelame. and today, sugardad aku Mr. Alfonso Justin GOOGLE bagi kredit kad suh usha pasal baju melayu. muahahaha. and terus melalut ke blog blog yang hot dan sangat tak bleh blah!


aku pun terjumpa entry sekor aweks cun meletop tahap gaban ni. dia suka boifren dia pakai baju melayu full siap sampin cam dorang nak pi nikah! and apa aku kata? okay, landing first.meniarap,amek bantal pocong letak kat 'chest' [tanak cakap dada]. amek laptop letak depan muka lebih kurang 10 inci. jom baca.


STAIL LELAKI YANG BUAT HEARTBEAT AKU JADI ABNORMAL


1- pakai baju melayu teluk belanga + songkok
2- manja [ not gedik ]
3- baru lepas shave jambang [ i hate jambang. semak!]
4- pakai t-shirt berkolar and tight in seluar slack + tali pinggang
5- pakai bagpack sambil ride motor.
6- kurang bercakap tapi senyum mahallll [sombong itu sexy]
7- melarikan rambut yang basah ke belakang [perghhhh. hbeat 200km/j!]
8- cakap lepas tapi ada input dan sentap. [haha]
9- bila senyum mata jadi kecik
10- suka merajuk dengan aku


STAIL POMPUAN YANG KASI MATA AKU TAK LEPAS PANDANG


1- pakai tudung bawal, muka bulat
2- pakai t-shirt putih gambar kartun besar
3- pakai kebaya paras lutut
4- ada mata hitam besar ori and bulu mata panjang
5- senyum tutup gigi and ada dimples 
6- awek blur nampak kiut!
7- makan comot
8- guna bahasa diri 'kite'
9- bersuara kecik. [eee comelnye!]

10- yang rendah or cenonet. tomeii


aku rasa taste aku ni memang not bad kan? yang perempuan tu memang dah lame aku usha sorang ni. demm kil. haha :D



2 comments:

M Firdaus Mohd said...

hehe, untuk lelaki 1-10 itu saya. :D

Kill said...

ngorat ngorat. weweet. :)