Friday 2 September 2011

Taste nak yang tua aje :)

" sambil beraya sambil carik jodoh".


what the punya DJ radio. haha. tapi meanwhile tunggu sampai rumah tu kan. quite thinking la jugak. [ this is personally acted like an adult girl okay ]. aku dah above 18. apedehal nak pikir lebih2 pun. member sumer cikai je cakap pasal bende ni hari2. haha. no biggie der :)


most women nak carik ideal couple dia yang lebih tua. sebab tua itu matang. because bila sama umur or less than, perangai dah la macam haram. lepas tu mengada terlebih pulak. emosi tak terkawal. last2. relationship pun entah ke mana ye tak? buat bergegar tiang arasy je.


and independently speaking. malam raya kedua tu. my beloved cousins, share something serius in his life. first time couple. with older girl. haha. macam biasa. mula2 of course aku kena bahan sampai aku sendiri dah tak tahan kena bekap diri sendiri. lepas tu baru go on dengan cerita dia.


+ along, aku kapel dengan senior.
- what the hell? haha. congratulations ah beb! how come?
+ dia mentor aku la kat maktab. tapi dia minah gila rock macam kau.
- nice ah. aku nak kenal bleh?
+ orang seremban aje. haha. 
- asya tau?
+ dia stalkerrrrrrr. haha


dulu, before mamat ni pindah maktab penang..asal tiap2 kali aku balik Sekamat je. lepak bilik dia. main PS sampai pagi. gossip non stop. awek sekolah. besfren. sports. gitar. and balblabla. dorang kira half open minded. so, aku tak leh nak share semua sangat. as the oldest kakak sepupu yang boleh diterima pakai, dalam kepala aku ni..banyak gila rahsia dorang. haha. cuma, rahsia aku..takde sapa tau. ^^


not bad la awek dia. pandai gila babeng. pointer nak 4 aje pulak tu. kira baguslah nak bagi aku calon ipar duai yang havoc. aku tak kisah pun dia free hair ke sosial. janji pandai jaga diri ah. planning dua ekor dah la tak menahan. bebudak sekarang memang gila matured!


congratulations babe.


p/s : ayat keji.." kau ada boifren jangan lupa bawak jumpa kitorang nanti. its kalau ada la." bangang. haha

No comments: