Saturday 3 September 2011

Sweet sebab lesung pipit

duk sibuk cerita pasal hari raya tadi. tetiba teringat mak lang tegur aku pasai lesung pipit. almaklumlah, bila duk rumah ni, makan banyak, muka pun dah tembam. jerawat je la yang aku perasan. takkan nak gelak sekor2 depan cermin tak? macam sewel je. haha

+ eh, kak long ada dimples! tak perasan pun before ni.
- haha. asal? cute eh? 
+ orang ade dimple ni sweet tau. nampak comel.
- haaa. along tau along comel + sweet! haha
+ ee.perasan pulak dia. apa rahsia ni?
- dah la. along segan lah tengok lama2. tade rahsia. senyum dengan ikhlas aje.

haha. dulu. tiap2 kali aku balik kampung [time tu still duk Klang], atuk suka cakap pasal lesung pipit. aku bukan nak show off lah. just share stories dikala kebosanan.tapi kalau korang nak kutuk aku poyo pun ape aku kesah kan. ni blog aku, bukan blog bapak kau [sorry abg K]

to those yang belajaq biology time sekolah dulu. dimple ni thread dari family or baka. tapi aku heran. mai tang mana pulak aku dapat ni? adik aku si alang tu pun ada. yang lain takdak. ibu ayah pun tak dak. aku dah usha dah. semua takdak. except family jauh belah Melaka nun. memang pakat ada lesung pipit aje sekor-sekor. 

orang kata dimples ni cacat. ikut fakta memang pun sebab ada otot muka untuk manusia species kitorang ni yang M.I.A [missing in action].  ada je yang sanggup operate untuk dapatkan dimple supaya dorang nampak kiut. lelaki memang baby face la sapa yang ada tu. tapi not my taste. haha.


amacam. cun tak? HAHAHA

SAYA TAK SINGLE TAPI STILL AVAILABLE.

thank you mak lang :) ahahahahaha.

p/s : ada dimples tapi muka garang ,perangai tak senonoh pun tak guna jugak. buat rosak kaum aje.

5 comments:

pemburu cinta illahi said...

cun nye kau sekarang ,kill.. :)

Kill said...

gedikkkkkkk ummu shafiyah nih! haha.

pemburu cinta illahi said...

pujian ikhlas ni kill. :) take it as a compliment k! :P

Kill said...

thank you. love ummu. haha

pemburu cinta illahi said...

belog tak buat sistem button like2 ek. aku baru je nak like post kau kat atas tuh. takde pulak.. haha.. welkem! :)