Friday 9 September 2011

Jadual Sem 3 YANG GILA!

 aku, selaku student Tahun 2, Pengkhususan Statistik di Pusat Pengajian Matematik, Fakulti Sains dan Teknologi, Universiti Kebangsaan Malaysia, Bangi. sangat tak puas hati.


korang tengok sendiri ah. aku dah speechless ni.


 setelah aku susun dalam table.

yang bawah ni yang aku tengok dari sistem


aku rasa cam nak tercekik. hari tu aku tengok jadual aku lain. lepas raya jadi lain?? what the hell. ukm ni memang nak kena serang memanjang je kan????? AKU BENCILAH! tak bernafas aku hari isnin tau tak! direct non stop, tak de rehat, tak de lunch, tak de solat! bengongggggg gila.


p/s : aku takut minggu gugur tambah kursus nanti tak dapat daftar U2 dengan acom je. haihhh...

2 comments:

Nurina Act said...

tp ko mcm byk gap jgk...ak x tgk ag..
boleh x statistik hari isnin lewat skit. jgnlah pukul 8!! uhuhuahu

Kill said...

tulah. tapi aku tak tambah etika lagi ni. bleh kawtim kot dengan lecturer. haha