Monday 18 April 2011

Syukur. Diingati dari jauh.

17 April 2011.
Happy birthday to you. happy birthday to you. happy birthday to Abg Civic. happy birthday to you. oleh sebab aku balik rumah semenyih semalam, akibat ketidakwarasan yang melanda jiwa, aku tak dapat nak prank Civic dengan adunan-adunan yang tak sepatutnya. haha. So, wish dari henfon sajalah pengganti diri.

aku..
hepy 25 bornday abg. org wish :
-semoga hensem selalu.. wekkkk XD
-cepat jadi ceo
-panjang umur
sorry,xsempat nak baling telur :)

dia..
tengs.pembetulan 22 tahun
: mmg maintain hensem
:insyaallah
:syukur kill balik

tak boleh blah punya reply. hahahha.sumpah tak penah mengaku tua mamat sekor ni. n tadi sempat la bagi hadiah yg *tooooooot*. hahaha. xder la. kitorang buat acara makan Big Apple yang si Myvi beli. tu pun dah 2 ketul aku melantak dulu. wakakakakak. tapi hari ni aku tak dak selera sangat lah. badan panas. dah lah hari ni memang panas. tekak sakit. loya. nak muntah. pening. syndrome apakah ini? waaaaaa...xde xde. jgn pikir biru eh..suci murni lagi gua. 

kak ana ajak pi keluar dengan pak ustaz baru yang balik dari umrah. tapi aku tak nak lah kacau daun. kasi can kat pakcik tu mengorat rumet aku. wahahaha. insyaallah, aku tengok gaya dorang dua ekor, dalam dua tahun lagi dapatlah kad jemputan dari dorang dua ni. masing2 rumah kat Bangi jer. senang sikit aku pi kenduri. ahahhaha.

then, aku balik-balik. aku tengok. Syafiq bagi oleh-oleh dari Mekah untuk kitorang. wahhhhh. bestnyer. cayalah banggg! hahah. xder la. aku main2 jer hari tu. aku ckp kt dia. doakan aku exam dari sana. ingat aku dalam doamu lah kiranya. pastu aku tak mintak pape pon. dah dia beli kan. aku terima je lah. dia ada lah bagi inai, minyak wangi, tasbih mutiara n air zam zam. ini pon aku dah cukup bersyukur sebab die sudi ingat orang kat Malaysia ni. hahahah. jangan tak tau. die tu ada meetball disebalik spaghetti tu. peribahasa baru.


p/s: congrates kt kezen yg dapat masuk mrsm ape ntah, kt penang. dgn ucapan dari kakak sepupumu..weyy,ko tunggu kak long datang bawak ko fly penang. hahahahah.

 

No comments: