Monday 18 April 2011

In a RELATIONSHIP or In a FRIENDSHIP?

When your bestfriend start to dating someone..
you stare at her boyfriend like..
"if you break her heart, i'll break your face!"

credit to sorang kenalan ni cause sharing her tumblr update kt fb. baru jer tadi jumpa Wave dekat cafe, and kitorang borak-borak pasal sorang kawan dia ni yang dah berubah lepas menjalinkan hubungan terlarang * i mean terlarang sbb tak kawen lagi.huhu. too obvious la perubahan dia. and yang buat aku loya sangat sbb aku nampak dengan dua bijik bebola mata + dua lense colourless glasses, si peah ni menayangkan muka *manjanyerrr sambil memeluk tangan si meon. tak nak lepas ni. ye lah, berteman kan cahaya lampu jalan raya yang samar-samar romantik tu, sapa tak terasa nak dating kn? wakakakkaka. aku dah penah rasa dulu. lagi syok. tgh2 hutan belantara, dekat pulak dgn air terjun. sunyi jer. just bertemankan cahya bulan purnama yang terang.. huhh syiok bebb! tapi tu kisah 2 tahun lepas la. haha.

okay. continued.. Wave berkata, si meon ni sejak dah kapel dengan si peah ni, mana nak lepak dah dengan dorang. siap dah tak tegur langsung si AP tu. classmate beb. dah la satu kolej. apa pulak kan.dengan Wave okay lagi lah. pastu, duk tengah buat ketupat tu, boleh pulak panjang umor si meon ni.. siap parking depan meja kitorang eh..

so, based on  kisah si meon and si peah ni. aku just nak huraikan sikit la...

now,aku single kan. kehidupan aku just dengan kawan-kawan. Myvi, Wave,Kancil and others. hari-hari bahan antara satu sama lain. makan sama-sama. keluar sama-sama. tup tup,aku kapel. of kos aku nanti bermanja dengan boboy aku kan. ye lah kalau boboy ajak makan, tak kan tak nak pergi kan, nanti merajuk pulakkkk... 

so,hasilnya:

- aku dgn Myvi dah tak hanging out together 
- aku dgn Myvi dah tak makan sama-sama
- aku dgn Myvi dah tak pi tgk Wave main rugby sama-sama
- aku dgn Kancil dah tak chatting utk bahan Myvi
- aku dgn Wave dah tak lepak-lepak lagi
- aku dah tak bercampur dgn senior2 lagi

ni semua di sebabkan:

- bila merajuk nak kena pujuk
- bila lapar nak kena teman makan
- bila birthday nak kena beli hadiah
- bila call n msg nk kena top up byk
- bila kuar dgn laki lain jeles
- bila chatting dgn laki lain jeles

hisy.bosan lah aku. tak de pekdahnyer aku nk buat semua ni. buat sakit mata, sakit hati, sakit kepala. kau ingat kau sapa? so, now, hampir 20 tahun aku hidup ni. aku berjaya tidak masuk sikit pon ke dalam kancah-kancah jatuh hati ni. hahah. so, aku target dalam 5 tahun lagi baru boleh terjebak. haha. so, chaiyok chaiyo kill. tabah kan hati . 5 tahun je lagi!! huhu.

p/s : stakat ni. status : scandalism XD

No comments: