Thursday 14 April 2011

Happy Bornday APRILIANS!

okay.sempena bulan April ni. aku nak wish la buddies, friends,family and orang-yang-tak-dikenali. sapa? Adikku Mimie,Lahsilah,Azwa Rahmat,Kayu koko(aku terbaca komen lawak nak mati kt fb die),Mama baru(mak die yang aku kacau pagi2 ni) and Abang Jebat. yang aku lupa,sila wish diri sendiri. hahahah. hope you guys bahagia.gembira,jgn sedih2, makan byk2,study leklok. nnti klo jumpa aku blanja sumer makan lollipop. kalau korang mintak BB mmg tak mampu lah. tunggu sugardad aku balik dari oversea dulu. hahah. HAPPY BEDAY guys!

entry ni aku tulis setelah aku memaki hamun seseorang. hahahha. tak der lah. setelah sedikit ber'skyping' dengan Myvi. ohh. totally, rasa sangat down. down = rendah. sukati korang lah nak cakap cmna pon. hahaha. n thanks lah kat dia yang sudi menge'chat'kan diri dengan aku lepas dapat inbox fb aku yang cm haram tu. haha. mesti muka die berkerut-kerut baca content msg tu kn? even die bukan lah penasihat yang baik, tapi die mempunyai telinga yang baik.

hai orang jauh. sorry lah kacau kau punya privacy time pagi2 cmni. mesti kau terasa cam aku maki kau kan. hahah. tak der la. forget it.

ohh ya. die memberi sedikit kata-kata semangat untuk sesapa yang down. Myvi, take notes!

"when u feel down,find ur bestfriend,and slap her or his in the face.the u feel better."

 rasa nak lempang tak manusia sekor ni? memandai2 jer bagi quote ciptaan sendiri. haha. pape pon thanks la weh. anda sgt dihargai.

No comments: