Friday 29 April 2011

Sorry!

hari ni aku nak buat spesial entry pasal sugardad aku.(Mr S). aku masa first time jumpa dia, aku rasa umo die dalam 29 tahun. then, melalui kawan dia (Mr A), kitorg keluar sama. Satu pagi, bulan puasa sem lepas, kitorg berempat pi KFC Kajang. lepak sampai sahur. time tu lah dia dedahkan IC dia. so, nmpklah kenyataannya yg dia muda beberapa tahun.wakakkakaka. sorry ek!


aku duk umah ni, malas sikit nk on9, sbb adik2 yang lagi dua orang tu..pantang..balik skolah je mengadap laptop. berYOUTUBING je kejonye. so, sesekali je lah dpt on fb n blog. then, siang tadi..aku tgk die ada buat entry. aku tak berani la nak kata aku ni rapat gegiler dengan dia, tapi sem ni..kitorang memang selalu keluar and lepak together2. tak sangka lah nak jadi sebaik macam ni. tapi setelah 5 bulan bersama, sikit-sikit tu tau lah perangai dia cmna. apa yang dia suka, apa yang dia tak suka. Dia ni macam abang bagi kitorang sebab, dia dengan A  dah matured and apa yang dorang cakap boleh dipertimbangkan dengan sewajarnya. So, gurau..gelak ketawa, tacing, kutuk, bahan tu memang bende wajib kalau semua ada. Aku pon tak penah amek hati.


Just tadi, dia ada buat entry cam pelik sikit. then, ter nak komen. tapi tak der la duk masuk kt fb. better kt chat kan. bila duk ce citer2 tu..aku ada terbuat salah sikit. and aku sedar..hati dia dah tercalar. aku dah mintak maaf. tapi entah kenapa.. aku rasa bersalah sangat-sangat. aku takut bende lain yang jadi. dah la aku tak sempat jumpa dia before check out. even dengan Myvi pon aku jumpa 5min je time amek barang pagi semalam. ekceli, aku terkilan sebab tak dapat jumpa n lepak dengan dorang. :'(. aku harap dia jaga diri leklok. dengan kesihatan dia yang tak berapa nak baik. dengan banyak keje and komitmen lain. sesungguhnya, sugardad aku ni sangat la buzy!


cuma tulah. aku just nak cakap kat dia:
sorry sesangat. even org dah ckp tadi. tapi entah la. org tak sangka bende tu nak jadi camni. and org harap sgt kita dapat jumpa lagi nanti even tu agak mustahil dengan keadaan masing2. sorry jugak klo org tanya bende yang bukan-bukan tadi.


p/s : kak maz, kak fizah, aten, alang, abg adam, abg jebat, n kak yin. pegi taman negara leklok ea. jaga diri. sorry orang tak leh pegi. mmg org tak suka masuk hutan. masalah kesihatan banyak.nanti menyusahkan semua org pulak, even org mmg rasa nak sgt join korang. :(

No comments: