Monday 11 April 2011

List Restaurant

sekarang. sharp 4.30 a.m. hari isnin. 11 April 2011. petang nanti, pukul 3.30 aku ada paper final. Calculus 2. maut tu weh. tapi otak aku dah tepu. perot lapar. lapar sangat. tak makan semalam.telan 4 kali bancuh nescafe mild. jap lagi. sekali lagi bancuh. cover perut lapar. Vi,Ney..mesti korang nak bebel kan? haha. tak pe. sebab korang bf n gf aku. aku siap tadah tinge lagi ni ha..((==)).

aku kan. ada motor. Vi pon ada motor. nak keluar meronggeng memang senang. cuma satu je masalah kitorang kalau nak keluar sama pi makan. TEMPAT MAKAN.

vi    : "jom"
aku :  "jap. nak makan kat na?"
vi    : "aku xkisah. ikut lah"
aku  : "aku pon tak kesah"

jenuh wehh. dah setahun. almost hari2. ni lah masalah terbesar kitorg. dah tak tau nak makan kat mana. so, aku harap,korang yang duduk area sini boleh tolong.EXCEPT. cafe Kolej Keris Mas. fullstop. frankly, aku bukanlah penduduk setia kolej. buat mcm hotel je. hehe.

Bangi
- SS15 : Ameer Ali, Fariz Maju, Anje, Murtabak Singapore
- SS16 : Aliff, Pulau Mutiara, Azura, Sawah Padang
- SS4+ : Impian Maju, Nasi Kukus
- SS3   : Azura baru
- SS9   : Gulai Kawah, McD
- SS7   : Urat Keting, Thai, Red Wok, Impian Maju baru, Nasi Briyani
- SS12 : Pitstop
- Hentian Kajang : Singgalang Indah, Ani Sup Utara, Haji Rosli
- Bandar Baru Bangi : Kerusi Terbang (depan balai polis )

Putrajaya
- Precint 9 . unifi okay!!

Serdang
-Hospital Serdang . western die murah n sedap!

p/s: ada lagi tak??

No comments: