Monday 11 April 2011

R.U.G.B.Y 3

hai kengkawan! jumpa lagi kita dalam segmen story-mory di belog dattin. wakaka. rasa cm citer kanak2 plak. c(:

tadi aku pi tengok Wave main rugby tau. macam bese of kos dgn Myvi. tapi kali ni aku heret sekali anggota baru pom pom girl Bandits. sape lg klo bukan Kak Maz a.k.a Juara! wakakkaakaka. mula2 cuak gak la muka die. siap tak nak turun motor lagi. takut! katanya:

aku     : "jom beb,game dah start. kak, jom ah pegi padang."
k.m    : " hisy, xnak lah. tengok kat sini je lah"
aku    : " ape kes kak duduk jauh2. xfeeling. "
vi       :" alah. kita duduk kt situ jer. sini mana nampak"

yeah. berjaya jugak akhirnya kak maz dibwa ke tengah padang. ni sumer amanat Wave sebelum game bermula. katanya kt fb..

wave  : esok pukul 5. bawak kak maz sekali. prank die kaw kaw!
aku     : haruslah. aku mg nk bwk die pon. mesti sakit jantung die. hahaha

n tak sia2 usaha Myvi gigih hantar inbox fb ajak kak maz pi tgk Wave main ragbi. oleh sbb game start kul 5. so, kul 5 lah baru nk kuar dari bilik. bajet nanti kitor sampai dah start la. hmm. hampeh. tengok dorg baru nk sarung jersey.

aku nampak si Nazirul ikan paus xmain pon. duduk jer tepi padang. banyak alasan. kencing je ek aku. siap kau! kitorg pun sambil tengok sambil cuci mata. eh eh. geng Bumble Bee pakai pink lah!!! macam UTHM hari tu. wakak. ape kes? sama ngn si Myvi plak. kau duduk jauh2 la Vi. kau murtad Bandits ni.haha. then, sepanjang game tu, kak maz menjerit2. haha. best plak tgk kak maz cmni. ada bende nk kena bahan. tak gitu kak maz? wakkaka.

tak lama pastu, aku tengok, Wave dah stop main. Myvi kata lutut die berdarah banyak. aikk? tadi aku baru jer nmpk die buat jump. bila masa pulak jatuh plak ni? pastu Wave datang. die kata die dah xleh main. lutut die sakit. dah tak boleh lari. hmmm.. sian kau eh. sambil tu sempat la die briefing kitorg pasal Bumble Bee. rupanya, pihak lawan kali ni. top scorer ah dalam team ragbi. ohh.. patut;ah Wave kata cuak gk game ni. i seee.

haihh. Wave, take care lah leklok. hari tu kan doktor dah ckp. bahu awak tu dah problem. nnti lutut plak. kalau ada jual kat pasar malam. aku dengan murah hatinya belanja kau ganti kepala lutut n bahu. dah la badan tu nak pakai lama. ayat sarkastik. hehe. ohh ya. lupa nak bagitau. keputusannya. Bandits kalah. tewas sikit jer. 10-12. hisy geram plak aku.

this time sempat jugak lah aku merayap kat pihak lawan. cuci mata sikit. usha-usha apa yg patut. ye lah.. esok kan nk final exam. kasi release tension la. mata pon nk tgk bende indah-indah. tak de lah duk hadap nombor 25jam sehari. by the way. aku tak suka sorg player pihak lawan ni. S.E.R.A.B.AI = S.E.L.E.B.E.T = S.E.L.E.K.E.H. Wave, aku rela rambut kau yg dulu dari jadi mcm Orang Utan versi Bumble Bee ni. wakakkaka.

 ni lah org utan tu
 jambu gler kau pau.
 rambut baru ayin sempena exam.




ohh ya. GUD LUCK kepada semua yang membaca belog aku. tak kisah la exam apa pon korg amek. aku dah xlarat nk study. 

p/s : aku study time laporrrrrr.

No comments: