Friday 8 April 2011

Hari Membahan Myvi!

hahha.malam ni sgt seronok. bukan malam ekceli. tapi pagi. bukan apa. hari membahan Myvi! giler best.aku tgh khusyuk study calculus.tekun giler. skali dapat email notification kt ym."Apau Muar posted in Aten Comel Fan Club'.aku slaku admin menghangatkan lagi post ni. ni sumer daripada jasa Wave yang berjaya mem'printscreen'kan chatting dorg.wakakkaka. kisahnyer cmni...

(1) Wave post kat wall FB Aten Comel Fan Club gambar yg die print screen tu.
hahah. xnampak eh? ni ekceli. dorg tgh chatting. Myvi bgtau kt Wave yg die dah ade boboy tapi xbgtau Wave.apa lagi..start la kes bahan -membahan! aku siap roger Kancil lagi.wakakka. Vi: aku mmg kenceng ko. ktorg komplot :)

(2) Komen byk giler. antara aku selaku admin ke-2 page n Wave semakin menghangatkan keadaan. and bahang makin terasa bil Viva n Kancil join skali! wahhh.. ktorg xnk delete!



(3) Kes bahan-membahan sampai ke klimaksnya.bila Myvi buat status yang komen nyer adalah kami juga. wakkakakakakakkakakakakakakak. rasanya Myvi boleh nanges ni.


(4) sampai aku buat status untuk mempromosikan page Aten Comel Fan Club.haha. n of kos. Myvi maki aku dgn dahsyatnya. so sebagai langkah berjaga2. aku offline chat FB n Skype.wakakkaka.

(5) and kononnya die nk kenakan aku balik. dgn komplot dgn kancil tapi tak jadi jugak. Vi,ktorg tak gaduh tau. makin kuat kaseh sayang ada lah. wakakkakakaka.


muahahhaaahhahah.sronok tak? giler best mlm ni. sampai tergendala event aku nk study. eh lupa nk bgtau. AGM : Annual Grand Meeting utk Aten Comel Fan Club insyaAllah tak lama lagi. hahhah.

B.O.D : Board Of Directors adalah...

Penasihat / Peneraju Utama   : Dato' Rohaizad Bakari a.k.a Kancil
Admin 1                                 : Encik Imran a.k.a Legend
Admin 2                                 : Mak Dattin Akillawani a.k.a Alphard
Pegawai Pemasaran               : Encik Apau Muar a.k.a Wave
Duta                                      : Cik Paai Aifa a.k.a Myvi

aku mintak maaf klo terlupa BOD yg laen.or klo ada sesapa yg nk jawatan..boleh PM aku yea :)

p/s : bahagianyerrrrrrr.






1 comment:

Anonymous said...

Your method of describing everything in this piece of writing is actually good, all be able to simply understand it,
Thanks a lot.

My web site :: Real Estate