Monday 12 December 2011

UKM oh UKM

dalam banyakbanyak bende, satu je yang aku suka pasal ukm : pak gad tak se'strict' u lain. kira senang ah nak keluar-masuk kampus 24 jam. cuma time gilakuasa dorang kluo, tersadai la kau kat mana-mana mapley sampai subuh. -.-"


berita buruk terbaru : aku ada hutang sampai RM88, so aku tak leh nak daftar subjek untuk sem depan. ohhhh spoil moodddddddd!!!!!!! risau aku ni. ;(


cuti 3 hari terkurung dalam bilik. berfoyafoya dengan buku-buku, subjek2. yang boleh buat tu, boleh ah. yang tak reti tu. letak tepi. hahahaha.


Statistics 2  : Tutorial and assignment n project work.
KMK           : presentation
N. Methods : Tutorial and assignment. ( maple oh maple. kejadah la )
Etika          : Assignment ( karang guna tangan tak tahan tu -.-" )
Acom         : Presentation
O.Research : Assignment


baguslah and untunglahh aku dapat group members yang sangatlaaaaaaaa baik hati. tak de la rasa susah hati. yelah, orang berbudi kita berbahasa. oleh sebab banyak yang dorang dah settlekan, aku nak kena balas dengan ape eh? teh o ais bleh? haha.


p/s : mood tengah baik beberapa hari ni. eh bukan mood aku sentiasa baik ke? :)

No comments: