Thursday 15 December 2011

Comforting Mom : I love you ibu!

currently spending my precious little time to pamper my body on bed. hugging my biggy bear, gulingguling atas katil yang tak bapa nak besar tu instead of jumping like a monkey.* konfom patah lepas tu. -.-". Being a uni student doesnt bring me a lot of happiness when it comes to the in of semester. you know- its final exam. And here we are. Before i caught redhanded by my teammeates- do not finish the assignment, im decided to packing my time, all the time for papers, notes, stationary here and there. LOL. i feel sooooo genius right now. haha!


Im telling you the truth. Since yesterday, im thinking back home when it goes for study week because i missed home so much! Im not going to cry but i feel like something called burden-susah hati fikir between rumah or ukm. Missed my mom's cook. ohh gosh. you know what.. one day at 2 o'clock in the early morning, suddenly..i smelled my favorite dish- Gulai Ayam Masak Cili Padi with Kangkung Goreng Belacan. *telan air liur while writing this. hahaha. :)


And tadi, when i was reading Dr Halina Wordpress ( prepare for my upcoming-nervous-presentation ).. im thinking of my mom.And guess what?? kringkringkring *phone ringing.. At screen : IBU. yeay!!! ibu macam tau tau im missing her damn sooooo much!! tadi muka ketat nak mampos. takde mood nak buat keje bagai..suddenly make me have deep grin! =D. gayut dengan mak sendiri is better than gayut lelaki ajnabi. muahahahaha. *mood ustazah dah sampai.


" dah makan belum ni?" - yes. dah petang tadi, telan chapati sampai dua keping. -.-"
" tido ke. suara pelik je?" - tak la bu. orang letih. tak cukup tadi. ni duk pulun siapkan keje.
" jaga diri. jgn lupa makan. jaga kesihatan" - orait2. takdehal punya. small the fish. haha
" ikut pegi ganu tak?"- ibu spoil mood la. presentation week. assignment week. jeles lah cmni.;(
" hahahah. okay2. nanti isnin ibu datang ukm. hantar makanan" - yeay!! nak yg sedapsedap je tau!


its very a  longlonglong time tak bermanja dengan ibu. haha. kat rumah tu, kalau time gedik dah datang, macam2 la mintak. tolong tocang rambut, tolong urut kaki ( patut ke mak urut anak?. haha), suruh masak itu ini. nak beli itu ini. haih . pity my mom. sorry ibu, nanti cuti, pay back time kay? :) Have a nice trip at Terengganu.* walhal dalam hati- hurmmmmm jeles all my cousins are there! :'((




p/s : get back to work.

No comments: