Sunday 18 December 2011

Lawatan sambil makan ke GMI

selamat malam. mata dah mengantuk. kejap lagi aku syahid. sampai esok aku tak bangun. haha. no no no no! esok kelas full. tapi baru aku teringat, KMK batal. so ada gap pukul 12-2.15. weeee :)


hari ni KakNiza come to UKM. sebab dia join program alang kat putrajaya tu jadi future ustazah. perhhh Ustazah Niza! haha. ( mau lari balik Johor dia kang ). she stay at my room, setinggan untuk satu malam. seb bek aku ada tilam lebih. sian dia yang kurus tu, offer diri sendiri nak tido kat carpet jeee? no way! you are my guest kot. now, dia tak da. baru je keluar dengan alang pi restoren mane entah. ada date! :) *untunglah.


ohh ya. tadi lunch dengan dorang. gossips girls of course!! haha. then, tibatiba alang ajak pi rumah abang Adam kat GMI. hurm. okay gak. since KakNiza pun rindu kat Adam, n aku pun belum bertandang lagi rumah dia, alang dengan abang Jebat pulak tak makan lagi, so kitorang pun berangkat la pegi sana. Adam masak okay! haha. jadi Amerika laaa. tinggal serumah. tidurtidur ( aku ngantok gila ), tengok cite hantu, makanmakan, minum petang, gossipgossip ( lelaki pun bergosip okay! ) and tak lupa bukak rumah urut. haha


rumah urut? yup. ohh ya, Adam ni housemate kepada Paan Mia and ada dua orang lagi engineer Petronas. tapi tadi ada Paan je. yang engineer ( tak payah nak kenenkan orang sangat ye abang ) tu tak da. so, rumah tu buat cam rumah kitorang sendiri. Abang Jebat tidur atas Adam.( macam tengah berswimming pool :) ). Aku tidur biasa je la. tak de la ganas2. kang kena sebijik dengan dorang. kak Niza pulak jadi tukang urut alang. ( dia berdiri atas alang macam Maya Karin dalam citer PHSM ). kalau aku yang buat, memang patah la badan alang. haha. ( itu pun ada ura-ura nak suruh aku try diri. mati leeee. haha )


nice sangat rumah dia. besar gila. 4 bilik. 3 bilik air. dapur besar. hall besar. siap ada playground lagi! haha. nanti bosan bosan. nak duk umah abang Adam ah. haha. *orang kezen abang kannn!!! :)


p/s : saving duit aku since KakNiza ada tukang belanja. orang tengah kayooooo!!!

No comments: