Wednesday 14 December 2011

Advices

end of semester. aku tak rasa makin stress. just semangat tu makin berkobar-kobar nak jumpa final. aku rasa this sem, 'feel' cuak tu tak lah seteruk sem-sem yang lepas. Even sem ni aku amek sampai 7 subjek. yup. kepadatan tu memang terasa. aku mengaku, aku bukanlah seorang yang jenis stadi macam nak pecah kepala. hat kencang + cekang tu memang tak sesuai dianugerahkan kat aku. sekarang ni, one word yang boleh describe aku is alien.


why alien? waktu makan dah tak betul. apa yang aku nampak n ada dalam bilik, tulah aku rembat. kalau dah malas sangat nak keluar, pegi serang bilik shela n kak ana. lagi pemalas nak keluar.... bancuh la milo kadang-kadang sampai 3-4 paket satu malam. terbaek. waktu tido lagi masyuk. lepas maghrib tdo sampai tgh malam. then bangun , stay up sampai pagi. duk tenung assignment sampai tembus. kalau dah bosan. pegi la layan muvie kat youtube. pastu pegi kelas. asal ade gap kejap, tido. 


sometimes, aku rasa macam nak ada roomate. supaya makan minum aku terjaga. yelah, ada orang care. "jom makan!" " dah makan belum?" "asal tak tdo lagi ni?" " nak akak kejutkan tak karang?".. eh kak ana, i miss u lah. ;) betul. waktuwaktu 'indah' macam ni, aku rasa macam.. u know, perlukan seseorang yang lebih tua untuk bersembang. its gud if ada kakak. untunglahhh yang ada kakak. tapi sekarang ni, kakak kakak aku busy keje. so, kakak yang terdekat pun selalu balik rumah. kalau jumpa pun after midnite. 


hari ni, ada brainstorming pagipagi. hehe. its nice to feel sentap kadangkadang. because dengan cara tu, kau akan sedar which one yang kau buat salah. and thank you abang. for your words. aku tak anggap tu as 'membebel'. it just one way to helping u know..helping you back to the original point. haha. *dah hujung sem baru nak main psycho. ngok kau kill*


okay, let this two weeks be the most time i ever had to spend with my bilik and study table. nanti time study week, aku tak balik. nak betulkan waktu makan, tido, exercise*konon  and meeting people. dua minggu ni je yang jadi katak bawah tempurung sikit. kalau orang0rang roger, baru keluar bilik. haha. memang tak normal.


p/s : wahai insan-insan, sedarlah dan bangunlah. final hang nak dekat. dah back up plan belom? <sheesh>

No comments: