Saturday 24 December 2011

Sadis Seorang Minah Rempit

dah sabtu uolls. means? makne-nye : BERMULALAH...


- study week
- punggah segala nota dari rak
- beli pen, pensel, pemadam *M.I.A
- beli stok maggie , biskut, nescafe
- status FB, Twitter pasal formula2 studies
- bila free termenung pandang tingkap, tengok langit
- hari-hari indah bagi mereka yang pulang ke rumah 
- kesunyian melanda 360 darjah 
- wifi bapak laju gila


ahh. time untuk jadi lone ranger. forever alone! haha. awat aku tak balik macam bebudak lain? FIRST- kat rumah aku berjimba dengan family, merayau pusing kampung, melenjan kereta pi pekan. SEKEN- ibu aku kata  " takpayah balik lah, duduk je kat sana..bukan lama pun. kawan ada kan?". see, aku end up kat bilik macam ni. 


tadi pegi bengkel motor. niat nak repair motor aten. rim bengkok, tayar pancit. elok je sampai sana, mak aiii..berderet motor. tapi tak pelah, sabar kan separuh daripada iman. then, aku perasan ada seorang lelaki ni macam aku kenal. tenung punya tenung.. lehhhhhhhhhhhhhhhhhh. DR EDDIE SHAHRIL!!! muahaha. ok fine. dia pandang aku. aku pandang dia. last2. aku borak dengan aten pun tutup visor. kah3. dia naik skuter okay. skuter merah. how banyak gelak aku tengok dia ride. kah3. bapak depan gile dia duduk. haha. macam first time ride skuter. :)


then, lepas tukar sport rim aten, niat nak gi makan ayam penyet,pecal lele dekat hentian kajang. elok je aku start motor, gerak.. sampai simpang faris.. demn. motor aku rosak pulak. haih. dah tebal muka pegi bengkel tadi. haha. rupanya rantai tercabut. meanwhile tu kan..kitorang ada lah merepek sikit. haha


+ kill, kau keje bengkel ni ah. nanti senang. dapat free.
- aku memang ada terfikir pun. selalu je fikir. tapi banyak bende nak consider.
+ nanti habis kelas je, aku ngn aney datang lepak sini. boleh aney test motor.
- haah. dia nak test mana. amek je. memang kedai ni aku punya. -.-"
+ ape lagi.,apply ah. bos baik hati kot. tu tak racist.
- mau kena pelengkung ngn mak aku camni. haha. boleh tapi kena simpan rahsia ah.haha
+ pastu boleh buat duit. support life. haha


bab berangan macam ni memang best. aku memang minat bab-bab repair2 ni. tapi konfom dapat tentangan ibu ayah aku. haih. dulu, aku repair basikal. hari-hari main dengan toolbox, spanar bagai. hari-hari jugaklah ibu aku membebel bising nak tido sebab aku tukang kuat gila. haha. kalau motor, aku boleh je nak bukak tapi tak de la pro. boleh je belajar.


dah la naik dua motor. memang sengaja nak test power. biasanya lah, aku dengan aten, kalau keluar berdua tapi naik motor asing-asing  ada dua aim je - test power motor, test tunjuk skill riding. wakakakakakaka.


p/s : minah rempit nampak je keras, cool tapi dalam hati winter sonata woo. haha

No comments: