Thursday 22 December 2011

Colourful Thursday

hari ni hujan. dari subuh tadi hujan. sejuk gila sampai aku duduk bawah timbunan bantal. oleh sebab kesejukan tulah aku lena gila tido sampai almost lupa nak pegi kelas. ohh ya today is last day of classes. so, wajib pergi. Today, so many things happen. pegi kelas Accom ,redah hujan. and guess what. aku punya dress up macam keling opss. macam pelangi.| tudung-purple | tshirt-kuning | cardigan-merah | jeans-hitam | sportshoes-putihhijau   | beg-pink |..pastu masuk kelas helmet dipikul kat bahu dan susu kotak dutch lady tergantung kat mulut. amacam? pelangi tak? hehe.


then, another things yang best hari ni..setelah berminggu-minggu tak berjumpa. today, dia datang kelas pakai baju melayu kaler hijau pucuk pisang. ouch..so sweeeeeet. and paling best tu, hari ni dia presentation , meanwhile presentation tu, he's smiling and focus at me. kan fara? *tersangatlah perasan. and oleh sebab itu, all the period of that class, aku tersengih macam baru dapat bunga tulip putih,my fevret. hahahaha. dan aku pun mengambil langkah berani mati ( aku memang sentiasa bergaya,macho dan power bak kata Naz Aiman ) dengan flirt sikit kat Aaron Aziz versi FPI aku tu. wakakakaka.


part len pulak. hari ni keluar result PMR kan? my sista, angah si Mimot tu tengah berholiday trip dengan my big family kat Terengganu and Pahang, so dia postponed la amek result. dan aku pun dengan baik hati nya check untuk dia by SMS service je pun. Alhamdulillah. even tak full..just 4A 3B 1C..tapi okay what. at least along saksi angah dah study. and along yakin also i'll make sure that u'll become another chef in our family. hoyeah!! ( tepuk tangan dan tarik ke belakang ).


dan hujan masih tak berhenti. 


p/s : happy bornday abang imran. haha. *noted awek blok 10.taknak wish ke? hehe (aku jahat)

2 comments:

Nur Farahin Rashidi said...

gatai! haha yelaaa buah hati anak pakcik aziz! HAHA

Kill said...

ehhemmmm. senyapla faa! haha