Saturday 12 February 2011

"" Mak Dattin Low Profile Mereng ""

korg penah tertanya tak, knp nama FB aku Mak Dattin Akillawani? ahhaha..damn. malas nk explen.kuikui. sbb aku tringin nk jadi datin kot. :) Akillawani. My name is Nur Aqilah Syazwani means. Cahaya Bijak Ketinggianku. seb bek tak KEBESARANKU.hah! betul x? muka aku mmg bercahaya. nk kata tak bijak dah masuk ukm dah. siap buat maths lg. poyo jap.kuikui. yg tang tinggi tu mmg betul. sapa xpenah jumpa aku live? haha. 179cm. LOL :)


hari ni aku tatau nk buat entry apa. tapi tangan ni sebok nk pot pet pot pet kt keyboard. cian keyboard. jgn losak eh. org xde fulus nk buang awk kt tong sampah n beli baru.haha! lepas lunch td. duk kt bilik.online n novelling time. Novel Ayat-ayat Jiwa.chegu Myvi penulis die tau! pastu merepek2 kt vlog ni. around 4p.m kak long n abg Bronley dia amek ktorg bwk pi Gombak. jemput cousin si Myvi balik Bangi. tau dak. betoi2 kt before masuk tol Gombak nk ke Pahang. wink wink**.jalan punya jalan.mak aihhh jauh gilak itu International Islamic School. Satu Sem dia RM 10 000. itu hostel je. bak kata abg Bronley. "Ni lah dia, skolah buang duit!" kuikui.tp hostel die masyuk la beb. dah le kt atas bukit. bawah kt pok gat. ayat terjun mengalir.jernih pulak. asrama dia bukan cm ukm punya kolej. mcm kondo! huihhh..beratus ribu gk ler nk pikiaq anto anak masuk cni. anak nnti nk bincang ngn husben anta skolah arab sbb mak dia ni rockerz sgt. hopefully ayah dia baik.haha.prasan gle kau kill!


pastu balik ukm semula. jammed!! mmg sumpah aku tamau duk KL. eleh dulu ckp cmtu gak."tamau study kt KL!". skali amek.matrik KL kau dapat! smpi around kul 7 .30pm. MyVi kena pi kedah. ayah besfren dia meninggal. dorang balik ramai2 ler. hopefully smpi dgn slamat. aku tinggai ler sekor2 kt bilik. my rumet pi exam. balik 10.30. aku pon tdoq. tp xlena. sbb sunyi kot. tp tdo jugak. sedor2 kul 10.30. si Legend call tny nk mkn x. time tu xlapor lagi .mood tdo still conquer bilik.haha :) last last bgn jugak. dah online sumer. ttber perot rasa sgt sakit. i have very critical migrain n gastric! sbb tu xleh skip mkn.huh. menyesal pulak xfollow Legend,Viva ngn Mesin Basuh (tinggi tapi lurus n aku tak ingat nama kete tu.sorry kak!) pastu called semua org. Wave xangkat. Mercedes nk pi Klang. haihh.. nk nangessss duk kt kkm!


Last last aku kua jugak sbb prot dah menghiris hiris. ingat nk pi 7E jer. beli gardenia putih. fevret gila mati! tp dah alang alang smpi SS15 tu. pi je lah redah ameer ali dgn muka tak tau malu. haha. semua jantan. kau sekoq je betina kill!. pas cari parking tuk Kriss. aku dgn penuh bergaya. melangkah yakin carik meja. bajet ada ler meja kt tepi2. skali kt tgh daaaa.. tp xper. kau kan bonzer kill. jgn takot. dorg pon manusia jugak. just dorg tu tak pki tudung je.boleh je laki pki tudung.haha :) disebabkan tahap kelahapan aku dah smpi paras merah. aku pon order 1 keping roti planta, 1 keping roti kaya n teh o panas. dipengaruhi oleh org seperti Legend , Myvi n Kancil yg sgt chenta akan teh o suam! muka kau mmg slamber kill. hahaha.


lupa nk ckp. aku dah tau dah kete apa tuk kak maz. iaitu Juara! aku pggil Mesin Basuh sbb cuba korg tegakkan kete Juara tu. sebijik cm washing machine kn bentuk dia? hahah tinggi tp kurus. sorry again kak maz!tapi pipi maintain KEMBONG! kuikui  before balik sempat ler pi 7E jap. pi perah susu Dutch Lady fresh milk. nk bersengkang mata punya pasal. haha. konon nk study calculus.sbb exam hari isnin ni.haihh :( konon je la. skali tgk, ko pi jenjalan kt vlog org plak. pe nk jadi ngn kau kill.


sekian, aku merepek di tgh malam. thanks sbb sudi singgah dgr aku pot pet.


p/s : stelah bapa hari xdpt dgr suara aney tersayang. td dapat gayut lama lama dgn dia! hahha.. mcm bese aku report la semua citer ktorg kt ukm ni kt dia. even die maxis n aku call dari celcom. aku xkesah duit melayang sbb rindu gler mati dgn dia! kn Kancil!! we'll wait 25 feb ni okay!

ttber je rindu kt adik ezzly. yg baju belang tu cousin kembar dia. imran :)

No comments: