Thursday 10 February 2011

** A Love Letter for Mr. Myvi **

To beloved Myvi.


Vi,
 aku bosan lah duk kolej ni. kau tau aku xsuka sbb apa kn.haha..kau sorang je tau cmne nk buat aku story abis abis kan. dis week bosan lah Vi. xde soul. xde feel.lost everythinglah. nk study pon cm nk xnk je. cm nk quit course. nk blah dari ukm. everything sucks. even hari hari aku jumpa kau. aku cakap dgn kau. tapi aku xpuas lah Vi. aku rasa cm nk 24 hour dgn kau. yes.aku slalu tringat apa yg kau ckp kt Wave."aku takut satu hari nnti persahabatan kita berempat putus". thats not impossible kn. aku risau la Vi.haihh..lately semua bosan kn. hari isnin tu.dah bagi aku happy sikit. then start tomorrownyer, aku dah dull balik. this place quite heavy kot. even ade Kriss. tp aku still rasa empty inside. tatau nk pi mana.


Vi,
tiap kali aku lepak ngn kau. aku story semua bende. even aku xde citer best. tp aku story jugak. walau berjuta kali pon aku citer.kau still dgr. thanks a lot. u are a good listener n advisor. i owe u big heart lah honey! :) pasal next sem tu Vi, aku tatau. aku try dulu short sem ni eh. klo ko pi Kajai, of course i do. xkan aku nk duk sensorg kt cni yg urghhh..:(. haha. aku tringat time kita lepak kt bilik kau. If aku duk luar. Kau, kancil n Wave duk Kajai, korg kena naik 110 merah tu bertiga.haha. yg xleh blah bila kita suruh Wave buat 110 dia jadi motor roda tiga. Wave driver, kau ngn Kancil duk kt tempat barang.haha. Vi, kau tau,klo kt kampung aku, motor kelas C tu org buat angkat tong gas tau. hahah. xdapat aku byg Wave bawak korg gi FTSM masuk kuliah. tp still sweet. huhu


Vi,
thanks a lot. sbb sudi dgr aku merengek bosan. merengek nk jenjalan. merepek bukan bukan. nk tu , nk ni. kau jugak tau aku tak boleh pi tempat ramai org. kita sama kn Vi. kau nk tau tak, aku tak sabar tunggu Kancil sihat,kaki dia dah boleh jalan. sbb die dah janji nk bawak kita berempat pi pantai. haha..ingat tak kita pi umah dia hari tu. dia kata nnti dia dah sihat. kita kuar pi mall mana mana.. dia nk lompat kt blakang aku? haha..dia nk suruh aku bawak dia ke hulu ke hilir. he owe that time Vi. aku dah bayangkan kita pi picnic sesama. bentang tikar. bawak sandwich ke apa. makan makan.main pasir. amek gamba. pastu masing masing bahan sesama sendiri. wahhhh.. mesti best kn Vi.


Vi,
aku ingat tak ingat lah cmne aku leh kenal kau dulu. for sure, dlm MMP la. time tu kita geng netball kkm.sumpah aku xperasan kau.haha.time yg kita kena simpan no fon semua player tu, aku save nama penuh kau doe.sampai sekarang pun.:). aku sendiri xperasan kita boleh jadi cmni. Vi, aku ingat cmne first time nmpk Wave kt UKM ni. hmm, hari first daftar kkm Vi. aku dah follow kete MyVi biru yg die naik dari Kajang lagi. aku ckp ngn family aku."ni mesti budak nk daftar Keris Mas, sbb ada sticker H kt depan tu". aku ingat lagi Vi,nombor plat kete tu 'T'.aku bajet org terengganu ler. skali org johor daa.haha. aku ingat time die nk pinjam pen aku tu Vi."awak,saya nk pinjam pen boleh?".hahha.geli! then,aku xpenah jumpa die.tp ko nk tau Vi, aku ada instict dia akan jadi member aku masa first time aku nmpk dia. alhamdulillah. He is our fren kn.:)


Pastu, aku buat keje xsenonoh gila time starter motor aku patah dulu. Bulan puasa. time Ko-K merdeka. aku main serang je dia kt cafe. aku ingat lagi muka terkejot beruk dia hari tu. " Wehh,kau kawan paai kn? aku nk mintak tolong kau bwk aku pi bengkel moto jap.nnti aku amek kau.meh cni no fon." hahahha..lawak giler Vi. die bonceng aku dgn takut takut nk pi blok pompuan padahal mcm aku nk bwk die masuk bilik aku. :) pastu,Kancil. first time kita lepak dgn dia kt mcD kn..pasal helmet kesayangan dorg. Vi, masa Kancil kt hospital serdang lagi, die ada citer . katanya kita ni pelik. die takut dgn aku time kt mcD tu.haha.tp semua dah brubah kn Vi.kita semua besfrens.aku appreciate semua tu Vi.


Vi,
aku harap kau tunggu aku grad nnti. sbb aku hari last. aku janji Vi, hari korg grad. aku tunggu kt luar DECTAR. aku amek gmba korg byk2. aku pakai leklok. even aku sedih sikit bila mengenangkan aku xgrad hari yg sama dgn korg.huhu. aku nk jugak gmba kita pakai jubah berempat.Vi, aku xde kawan lain slain korg. yes. mmg ada yg lain tp xsemua boleh masuk dgn kepala hottakk aku kn..kau kena faham Vi. hahahha. lagi lagi tang bahan aku knn? xleh blah la Vi. aku tringat yg kt hospital tu. best time kita berempat ada. itu pon dah cukup buat aku. tapi thankss jugak kt dorg dorg yg ada kn. aku rasa kalau dorg xde utk tolong kita.kucar kacir gk kita dalam sebulan tu. seb bek lah semua faham kn.


Vi,
aku xde niat nk buat kau sedih ke hapa. just aku dah bosan ler kt cni. aku tatau nk citer kt sapa. aku xjumpa org lain yg sesuai slain kau dgn dorg. my soul selesa bila ngn korg jer. dgn org lain. kepala aku jadi sesak. jadi silau. aku rasa nk mengamuk jer. aku xsuka la Vi. haihh.pape pon thanks la ye. even ni baru sem 2. tp kau dah beribu ribu jam duk melepak layan kerenah aku kan. harap kau xbosan.hahah..nnti kita kuar lagi ye Vi.aku tau ko suka lagu ni Vi. The Romance, ku ingin kau menjadi milikku. :) aku ingat lagi.kau send kt aku via Skype.hahah.


Sekian, smpi situ dulu surat aku tuk kau. dgn ucapan.jom kita pi makan. aku dah lapor! haha..


Yang Ikhlas,
Alphard







p/s : semua watak adalah rahsia.haha

No comments: