Sunday 20 February 2011

FESKAB [Part 2]

Festival Sukan Antara Blok kembali lagi! hari ni hari last. so,sapa yg xturun kureng sikit la feel dia. mmg. aku mula2 pon rasa cm xde sambutan. tapi sbbnyer.event dorg ni sumer pecah pecah. venue lain lain.tu yg xnmpk gempak dia tu. aku dah ler tdo lmbt smlm. mmg bajet nk bgn pagi pi tgk Shela a.k.a Exora punya netball game. skali ttdo daa..mana larat tggu lama lama. around 9.30. Exora called. die suruh aku bgn pi tgk dia.korg sendiri tau kan.bila panda sekor ni mamai. haprak pon dia sedar.hahaha.pastu aku tarik blanket balik. sedar jer kul 10. itu pon si Myvi anta msg sruh pi tgk Exora main.okay la. pi la siap. jap.rumet aku hilang?? dia pi mana eh?( "o) 


pastu ktorg pon gerak dgn jalan kakinyer pi court. bajet game xde. skali tgk ramai jugak. yg tgh game. netball dgn vollleyball. time tu baru teringat si Legend ada gtau yg dorg punya final kul 9.tapi ktorg gi tgk Exora dulu. cari carik.dah jumpa. die pakai baju coklat sbb tema Blok 15.Chocolate.Coklat. apaper je la :p aku mcm bese. still xngaku penghuni blok 13.haha. kalau semalam aku sarung kaler hitam. ala ala vampire pemusnah. tapi hari ni aku pki kuning raja berdaulat! siap ada necklace selangor uollz!! setan betul xnk ngaku lagi member of the pinkz..kakakaka .time aku sampai dgn Myvi tu. Blok 13 duk bersaing dgn blok 10. kepoh u! haha. biasalah kn. except aku main. senyap jer. muka ketat. pastu ktorg kecoh la 3 ekor. dgn Neng skali. duk kacau Dayah,Exora dgn Bell. muka semua serious gilerrr!! xcaya? tgk gmba ni sumer..


 bell.neng.shela.aten

shela tgh kejar bola..go go shela!!
 garang kn bell?
shela dah ngokngek..hahah

lepas abis je Exora punya game,aku ngn Myvi pi tgk Volleyball pulak. final kn. one of player Volleyball utk team Blok 9 adalah Civic n Legend. so,kita pi la bg sokongan moral even mereka xperlukan.haha. smpi2 jer tgk. ada abg YDP si Accord, Tiara,Estima n sekiannya. dorg siap berpicnic tgh2 panas tu sbb nk tgk final volleyball. chantek kot shoot dorg. si Taro tu. gempak gak dia lompat lompat tu. Aus pon okay. tapi paper pon abg Myvi pon o-kay. hahaha.

 taro in action :)
 Volleyball 1st place
 2nd place
bila gadis kkm dah gila.hahaha

lepas acara volleyball habis.feskab diteruskan lagi dgn acara utk VIP. ceit.mcm pengulas berita la pulak :) lawak noxx tgk org2 ofis,felo n senior jaksa main kejar2.ada yg lompat lompat. ada yg main kejar kejar. yg pamcit pon ada. terjerit jerit.haha.yelah bila lagi semua nk gather kn. aku ni pon secara xsengaja terjoin FESKAB. kejenyer amek gmba n melepak.hahhaha.tapi dlm byk2 tu boleh la pulak kluar gmba n aksi pelik2 dorg ni..benci betol. geli!!!

 mcm siblings kn :)
 abg imran.aten.shela.abg jebat. kuikui.
sumpah. ni maknyah terlampau!!

hahahha.paper pon ni hari yg best giler!! jumpa dgn budak budak kkm. jerit sana sini. happening doeh.seb bek xde 'penganggu cm smalam'..paper pon have a blast day.more pictures here.

p/s : FESKAB ends here. rugi kak maz xde..nk bahan dia!!

No comments: