Tuesday 15 February 2011

Im Okay Dah :)

salam.hye korang! mood dah baik :). ala. aku jarang badmood lah. dah tu sapa suruh korg buat aku marah? padan muka kena sebijik. cuma satu jer aku nk ulang. sekali aku kata aku tak suka, sampai mati aku tak suka. so,bila aku kata aku betul betul benci..paham paham sendiri lah..stakat ni dah bertambah dah org buat aku rasa annoying gler nk mengadap muka dia. shit.aku rasa nk muntah hijau! lantak pi la. okay,back to the story.

susah betul nk online sejak kena tembak dgn petir kelmarin. wifi mmg cipan giler. kata signal strength : very good tp hampeh..connect pon xboleh yer! so,ble dah boleh, of course bukak fb n dashboard dulu.huu. bukak 2 fb.tgk dorg post pasal pengesahan masuk exam final. ekceli aku dah tau before cuti lagi. tp nk buat time tu,date xsampai lg kn. seb bek la.bebudak skrg alert.thanks jugak to wifi yg ukm sediakan .budak jadi makin malas xD.aku pon bukak smpweb.usha punya usha.jumpa dah.tadaaaaaaaaaaa.


setelah aku tengok baik baik..tenung dalam dalam. susun sini cket.sana sikit. ni ha. hasilnya..


perghhhh..gila banyak space mggu tengah tu. konfom konfom aku tamau duk kolej.bosan derr..hahah.da la paper first mmg maut. calculus. last statistics. haihh..aku nk balik umah bile ni? bajet mggu yg aku highlight tu.. nk qada tdoq siap siap before berperang.hahah.tataula sempat ke tak. rasanya aku kalau balik umah, tak melepak kt reban blakang umah tu, duk makan 24 jam kt dapur. tak pun Ch 611 :Astro Ceria!! haha..pape pon gud luck eh kill.

ha,cter pasal nk exam ni. aku dah dapat result midsem statistics aku..hahah..aku gelak guling guling doe. sumpah aku rasa lawak. sbb aku tau aku study and jawap cmne kn..yg kt bawah ni. carik lah.. A13****..kuikui.mmg terbaek la ..aku xrasa pape.mybe budak budak yg duk pulun tu mmg badmood. aku faham sbb xmencapai target. tp tulah.. im speechless. xreti nk komen. cuma satu jer yg aku xpaham dari dulu.sejak zaman sekolah lagi. perlu ker nk menanges dah result cmtu? chill sudah..kau yg jawap kn.lantak pi lah nk jadi apa.haha. sorry,aku mmg jenis xkesah,and xde prasaan sbb bg aku bende dah lepas,dah la..so,keep ur eyes kering eh depan aku.allergic cket..kuakuakua. btw,aku dah check kn org tu punya..giler lahhh..hahah..congrates eh.:)..die punya nombor matrik jauh cket dari aku.hahah. Myvi konfom tau.hahahahah

hmmm...koranggggg~~ smlm kn.prasan tak entri aku berbau air mata sikit? huhu.. adalah sebab dia. xyah la tny.konfom korg kenal sapa.aku bagi hint sikit jer..sure punya la..korg kenal sgt2...xde la.aku harap die dgr video ni.at least appreciate lah apa yg ktorg ada slama ni. dah malas nk bising byk2. dia pun dah besar. umor dah cukup. lg tua dari aku pon.heh.

to kau : have this song,tenung dalam dalam.kalau kau xterasa..aku betul betul dah tatau nk cakap apa.thanks.



Lagu teman by The Lion Story feat Zahida

No comments: