Monday 23 May 2011

Tak kenal maka tak cinta. Dah kenal, macam celaka

statement ni ada sikit la kena mengena antara org yang hidup.mati takdek! haha.gurau je la. n for sure ada la kena ngn beberapa orang manusia. dosa tak? astaghfirullahalazim! padahal aku buat jugak.haha


mula2 aku curik ayat cliche ni kat status sorg membe aku kt FB dia. bila aku duk komen. dia kata dia pon tuang kat Blog The Other Khairul. dia ni memang suka mencarut pasal pompuan. tapi entah. hasil penulisan dia, aku suka even kadang-kadang rasa nak penampor! haha betul la kot statement si ABG K ni :


"baru aku realized yang perempuan ni suka bila kena sound direct-direct. Bila dah kena sound, buat-buat marah. Tapi follow juga belog ni. Cakap ah suka bila kena sound. Kan senang. ;)"


bongek tak? ahahahha.

No comments: