Friday 27 May 2011

Facebook Page : Anak2 Ikan Mak Dattin Akillawani

hahah. aku dah agak bebudak ni mesti buat page aku. sebagai balasan sebab buat page dorang. yang tak tahan tu. NAMA DIA. hahahahahaha. semua yang like means dah rasmi jadi anak ikan aku la kan? hahha. macam haram. budak2 yang lke sumer orang2 yang tak disangka. hahah. ni sumer jasa baik si legend ah ni. habis die promote n tag bebudak lain. lantak korg la. yg penting aku mmg gelak guling2 tadi.

pastu. case SRK tepeng tu. haiyaaaaa.die besfren wa je la derrrr. bila aku citer balik. dia pon dah gelak2. bongek. cuma tu la .. dia kata " kalau org buat baik dgn kita, kita buat baik dgn dorang. kawan2 u tu okay ape. peramah jer." yang tak baek nyer..mamat ni pegi like page tak de cop sirim tu. haih. habis lah kena korek rahsia.apa yang aku cuak dah pon berlaku. dalam punya korek, rupanya si mamat ni junior sekolah alang. sumpah cam haram. bongek. dah la dua2 ekor ni duduk tepeng. haihhh. risau aku.

bukan hape. ntah la. cmne ek nk story. gilos betul. 280 komen status aku, semata2 MEMBAHAN AKU DARI ATAS SAMPAI BAWAH. dari kes BALA BENCANA sampai la Pakatan YDP KKM. betul2 senget la manusia2. ni.hahah. pastu blom lagi dengan AIMDA (Anak2 Ikan Mak Dattin Akillawani) punya post n komen. sumpah la weyh. ceria tol mlama yang gelap gelita ni. haha.

nak ulas panjang2 pon letih gak. mmg boleh jadi stalker berjaya la sape yang baca semua wallpost n komen2 yang memcecah beribu2 tu. haha. xde gambar je lagi. n DITEKANKAN DISINI, SAYA, MAK DATTIN AKILLAWANI, MASIH SINGLE TAPI TAK AVAILABLE. CUKUP UNTUK BERFOYA2 JE. :)

para komentar berjaya :-
-encik imran
-rohaizad bakari
-paai aifaa
-maz linda
-dennis alap
-stanley
-adham mahda
-syakirin saleh

dengan ucapan.. terima kasih untuk semuanya

buat admin AIMDA : tak payah nak carik orang tu.(sumpah rasa nak nanges jap*)

p/s : thanks sesangatla si mamat tepeng tu tak buat bende2 pelik. ahhaha


No comments: