Tuesday 31 May 2011

Dah 1 Tahun 3 Bulan usia perpisahan

well. tak de apa nak diungkit and no more story pasal dia kot. cuma, tadi tengah happy2,tgh suka2..TERopen uploaded pics die kt fb. well, aku ingat minah salleh mane bhai. rupenye akaks dia. aku xde la cemburu ke hapa. cuma ada satu rasa aneh. sedih? takkot.maybe terkilan. sebab pasal bende tu, masing2 tak bertegur sapa. even we both knows dua2 tgh online n need sumone to mrepek. macam dulu2. walau satu kolej, pagi jumpa,kuliah sama2,lunch together, lepak tasik, dinner, even dah time tu sleep pon nk texting n chat. macam haram. tapi bende dah lepas, no need kot. cuma kadang2 tu rasa nak tegur tu mestilah ada. tipulah kalau rasa tak heran tengok dorang update status pasal bende yang sama. of course ah keluar tu.

puas dah kot budak2 ni nasihat. sruh gathering balik kitorang. tiap2 kali naik chat. mesti tanya. aku rasa tak sampai hati nak story. tapi..ni aib aku. cukuplah sapa yang jadi saksi. aku dah cukup malu hari tu. cukup malu sampai ..tiap kali aku nampak dia, aku rasa benci sangat. tapi kalau tak sebab dia, tak mungkin kot..aku seopen macam ni. tak mungkin lah aku seexpert macam ni. cuma apa yang aku harap, die dah tak buat keje2 terkutuk tu semua. semoga die bertaubat. dan alhamdulillah, aku tak terjebak lagi jauhh. cukup bersyukur.

No comments: