Friday 27 May 2011

Reunion PLKN

Kem PLKN Terkok, Sg Siput, Perak Darul Ridzuan. jaohhh tak terkata dalamnya. sumpah rasa nak menangis guling2 bila dapat tau kena pi punya la jauh. 2 hari kot nanges tak henti2.hahaha. sumpah lawak bila ingat balik. ye la. mana penah duk jauh2 dari family. tup tup dapat kat kaki gunung Banjaran Titiwangsa. maik aihhh. dah macam orang asli. sebelah penjara pulak. memang tak syok habis.

ntah kenapa. lately, aktif plak budak2 kem kat group fb tu. tak sangka boleh jadi rapat cmni. n yg paling tak sangka, ramai yang berhijrah ke selangor. lagi2 kajang n putrajaya! hahaha.yang study pon ramai. kat bangi tu je, ramai kat kptm n perguruan. ada gak kt MFI. sayang. aku tengah cuti n duduk kat rumah. tak pe2. korang tggu aku naik sem ni. bleh gather2.

haa. citer pasal gathering ni. ekceli dah bapa kali dorang buat mini reunion kt KL. mostly yang  turun budak2 KL n Selangor la.budak2 Perak,yang lelaki ramai la turun. tapi aku mesti ada hal. masa 1st time reunion tu je aku join. tu pon lepak2 kt Bukit Bintang je. usha shisha. syok gak la layan bebduak ni hisap shisha. even dorang2 ni kaki hampeh,spesies2 rosak akhlak, tapi kalau kem dulu setan bukan main. mau menangis aku kena kacau. tapi bila dah keluar ni la.sumer dah baik. contact2. ajak lepak. tang blanja, insyaAllah tak lokek.tapi since duduk ukm bangi ni..susah sikit la nk keluar.sbb aku bukan yg suka lepak KL.

la tu, tadi duk layan dorang. tengok kali ni dorang nak buat reunion lagi. tapi lagi gempak ah. sorg nk kt Glory Beach Resort. ada yang nak camping kt Teluk Batik la, yang paling aku tak tahan tu. HARUS KE BUAT KAT PERAKKK??? lepak sg congkak ah. bleh aku prepare best sikit! haha. giler bapok port. haha


tapi paling macam haram punya statement, si Panjang (ex-scandal tak jadi. haha) bleh plak dikeluarkan ayat cm nak pancung leher dia.

panjang : group nie ada artis oooooo.
amat     : sapa plak artis woi
panjang : shah rukh khan beb. gila masyuk..

gilos. aku lupa nak tukar pro pic. kena tukar paling comey ni. bak kata si aten.hahaha

p/s : nak join jugak reunion kali ni!!

2 comments:

Kaki Sembang said...

yeay ! ada reunion ! bala sukeeeee !

Kill said...

bongek yeeee.haha