Tuesday 25 January 2011

Suka kembar Cenonet yang comel!

hari ni Farah n Adin ajak pi alamanda. teman dorg belanja Bigg mkn A&W. mula mula aku rasa malas. tp mengenangkan aku tak pernah kuar ngn dorg lagi. aku pon ikot. bukan rempit tau. abg driver berhemah amek.kuikui.
macam bese. aku tatau la. aku kena sawan apa. aku besenye kalau baru kenal org.mmg senyap gila la. ala ala pompuan melayu terakhir gitu.wahhhhh,boleh ke kill?ceit. tapi dengan si Bigg ni. aku mmg rasa mcm dah lama kenal. pot pet pot pet mulot aku.sejak duk ukm ni,boleh dpt anugerah siswi kaki karut n gelak paling aneh.:) 


lepas makan tu. fa,thnx blanja. aku xmintak tau.ko nk byr.kuikui. ktorg pi bli Big Apple. fa beli utk seseorg.teeeeeettttt :) pastu aku n adin pon berjalan jalan mencari MPH.nanana..bukann beli buku makroekon tp. novel. motifff?? adin ni ha. dah naik nanges tak jumpa. last last. aku pi je kaunter tu tanya kt mamat pki apron.ceit.apron?


aku               : "excuse me. i nak check stock. boleh tak?"
mr. apron     : "boleh. tajuk buku?"
aku              : "hmm..tolong check kn i, novel Penjara Rindu.by Kaki Novel" ceit.speaking berhabok.:)
mr. apron     : " ada. tp tinggal satu je lah."
aku              :" which one? i xjumpa pun td. u tolong carikkan lah."
mr. apron     :" miss nmpk alaf punya. blakang rak dia.kejap eh."


then, aku malas nk tggu mamat ni . aku pi kat addin. duk bersila depan rak Kaki Novel tu.dah xde. pusing pusing mph carik. last2 mmg xde. aku jeling je kt mamat sarong apron tu. huh!


pastu. ktorg jenjalan. adin blanja aku McFlurry Oreo beb. pebret gua story kt lu!! pastu jalan jalan lagi. dah penat tawaf alamanda. ktorg duduk kt satu tempat. ttbe je ada budak pompuan comel ni lalu. comellll gileeerrrrrrrr..aku pon lambai kt dia. tny kt sorg pompuan nih.




aku       :" comel. sapa nama dia?"
minah    :"nama dia misya."
adin      :"misya?? ehh,sama dgn adk aku lah!"


mg comel nk mampos la weh. pastu. ada sorg budak laki kecik.comel.aku n adin bajet tu adik si misya. rupanya kembaq dia. wuihhhh..mmg kemaruk ktorg nk cubit budak dua ekor tu. comey sesangat!! time tu lah pulak. rasa nk anak kembar tu membuak buak! hahah..sapa ada genetic twins kt cni? nk kenaiiii.kuikui.


duk usha punya lama. baru dapat tau nama budak tu Mikael n Misya...mmg geram lahh.. ktorg dua tak dapat nk tahan tgn nk cubit jer dorg. yg paling cute tu.. si Misya ni pegang belon. si Mikael pulak kejar kakak kembar dia..arhhhhhh..mmg cute lah...comey comey comey. adin. aku dah gila mabuk kepayang sumer ada.haha


aku ingat minah yg aku tanya td mak dorg rupanya bukan beb. Mama dorg sexy tahap gaban wa cakap lu!! pastu Papa dorg pulak. aku ingat atok dorg. mulot ko mmg cibai kill.kuikui. naseb baek tak tanya.hahaha.tapi saya agak gembira la tadi.thanks to farah,adin n bigg. bak kata bidalan melayu.


                   Orang berbudi kita berbahasa,
                              Orang memberi kita merasa! 




p/s: thanxx again. adin.aku gian nk tgk budak kembaq tu lg la. hahah. sempat jugak gayut ngn ijad td. tny kabar. time2 cmni. baru trasa. hidup xsempurna tnpa mereka. ttbe je tringat kt aten ,apau. :)


gambar ini adalh hiasan semata mata. xde kena mengena dgn pemilik blog!

6 comments:

addin NA diena said...

kill..aku nak anak kembau....sweet ye budak 2 ekor tu..haaa...

Kill said...

tau xperrrr..dah giannnnnnnn..hahaha

Nur Farahin Rashidi said...

wah3. nie kes nak anak kembar ar nie. kawen cepat. haha

Kill said...

hahahha.. xde calon la fa...

Nur Farahin Rashidi said...

nak aku list kan ker?! hahahahahahaha

Kill said...

teeeeeeeettttttt.. TAK PAYAH. sebab xada!