Tuesday 25 January 2011

Ijad : Syazwani ...Ohhhh Ani!

macam aku story smlm. hari ni aku pi lawat ijad sorang je. sebab aten ade klas.lg pun dia xsihat. aku offer pi PK xmau. gedik nk tahan.kuikui. dlm pukul 3ptg tu.ttbe je aku tak sedap hati. aikk,awat jantong aku berdebar semacam?bende tak baik nk jadi ke bende baik nk jadi? aku nekad.pukul 3.50 aku kuar kkm.kolej terchenta ke?kuikui Pi ameer ali dulu.beli teh o ais n roti planta then trus pi serdang. aku bajet klo kuar awal xhujan la sebab aku tgk panas jer.langit pon cerah. alih alih.. elok masuk je pok gat hospital,hujan ribut turun. aku mampu tengok baju aku kuyup je lah tp still rempit ni. angin tolak moto..perghh..bergoncang beb!! tp xreti slow lagi ni. nk test market la katakan.kuikui.




lepas aku park moto.trus lari masuk lobi. time tuh aku pelik.awat sumer org usha aku semacam? last2 baru aku prasan. aku dah terpacak kt situ dgn helmet kt kepala.trus tutup viser tinted chrome aku lahh..mmg cover macho habis. padahal muka..terbakar dek darah bebbb wa story kt luu!! gigih gile aku msg si aten.inform aku dah sampai dgn basah kuyup. aku bajet die gelak guling guling baca text aku. cibai punya member. huh.


aku naik atas pakai helmet. sampai kt wad ijad.


ijad     : "lu pehal der?"
aku     : " wa basah kuyup der.hujan ribut kt luar"
ijad     : " aku baru nk text kau sruh xyah dtg.tgk2 dah muncul"
aku     : "aku dah sampai kt bwh.lg pun dah janji smlm.demi kau kn.haha"
ijad     : " ko tanggal baju kau.sidai kt katil aku ni.dah kering baru pakai"
aku     : "KEPALA la gilerrrr.hahhaha"


mcm bese.aku bukak kn teh o ais dia.budak sangap nk minum nmpk air pebret.:) nk fill in dlm tupperware.ttbe je xmuat. aku pon minum kasi habis. dah tu suapkan die minum tup tup nk tumpah. dah main sedut2 air. bengong nyer ijad.


ijad   : " one shot kill. one shot.orite bebeh"
aku   : "jadah giler aku nk sedut one shot. penuh la mulut aku."
ijad   : "boleh punya.ko tgk tu. mak cik n nurse tu duk usha kta jer"
aku   :" mmg la pandai.dah suara kau kalah deejay K-pop .bising je.hahhaha"


then.borak.borak. kacau aten. by texting.sumpah lawak.kuikui.pastu tgh bahagia mengumpat :)..ada org selak tirai. ijad tutp tirai.katanya.xmo bersosial.kuikui. 


org tu  : "ha. ni katil dia. ni lah orgnya.meh la.konfom ni"
aku     :" jad.pehal ni? ko kenal ke?"
ijad     : "ntah"
akak1 : "kami dari persatuan mahasiswa pahang." sambil salam n cium tgn aku.
aku     :" ehh.saya bukn family dia. sy kawan dia je." sambil tarik tgn balik.
akak1 :"la.yeke.awak ni dari ukm kn? ktorg pon ukm."
aku     :" haah. ohh jemputlah duduk.borak borak".aku pon bla kt sudut dinding tgk ijad kena soal siasat.


lama gak la ijad kena soal. tgh2 duk layan msg aten.ttbe je ijad panggil.


ijad   : "Aniiiiiii.ani.sini jap"
aku xdengar.
ijad   :"Aniiiiiiii."
aku   :" wehhh..asal ani? kill la " aku malu la weehh..depan org2 tu kot dia pgl aku ani.ceit.


pastu,orang org tu pon balik. tinggal ktorg bdua.


aku    : " nk mkn roti planta x? aku suap ni"
ijad    :" hmm.boleh gk"


aku tgh duk bukak kuah dal tu. ttbe je ijad ckp.


ijad    : "kill.dah tak tahan."
aku    : "apanya? kencing?" sambil gelak gelak.
ijad    : "yelah.ko jgn gelak la kill. dah xtahan ni.panggil along"
aku    :" along xde la ijad.klo ko xkesah.aku boleh tolong.xyah segan lah."
ijad    :"boleh la.dah tak tahan ni"


aku pun tutup tirai keliling tu.then ,masuk dlm kawasan tu. ijad pandang aku. aku pandang dia. ceit.cm citer hindustan plak.haha.tak tau kenapa jadi cm pelik. dia malu kot. padahal aku tgh tggu dia bgtau nk buat apa.last2 dua dua gelak.haha


aku pon pi buat apa yg patut.sepanjang tggu dia buang hajat kecik tu.mmg lawak. bising aje mulot dia.rasa nk selotep je.hahha. at least aku dah ada pengalaman klo ko mintak tolong aku pasni ijad :)


then,borak borak. terkeluar cerita pasal kt matrik n maktab dulu. jumpa arwah mak cik jual nasi lemak tgh malam la..nk fly la.kacau budak pompuan la. yg paling xbleh bla. dia cerita masa kt matrik. ada seorang pompuan. nama dia Syazwani. sama ngn kau la kill.kuikui. dia ni suka masuk toilet lelaki. buat hal.hahah.gaduh ngn ijad dalam train. and adegan panas kuch kuch hota hai pon ada!! hahah


pastu,time borak tu ttbe je ada nurse pelatih 3 org bersihkan katil pakcik discharge td. pastu aku xprasan pulak apa jadi. ijad la ttbe je.


ijad   : "kill,sini jap."
aku   : "apa?"
ijad   : "jap.lek lu"
aku   : " cepatlah.cm best je story."
ijad   : "ko nk tau nurse tu.dia bajet xde org nmpk la dia garu punggong.lancau gila. aku nmpk la sial."
aku   : "mana? mana? ni yg aku nk usha ni.. haha..dah la apau kena ngorat hari tu."
ijad   : " haa..yg tu mmg aku xleh lupa. aku ingat kot. nurse tu. usha apau.bajet cm apau syok kt dia je.dah la nama Syazwani jugak"
aku   : "siot la kau ijad. ye lah..nama kau kn..:("
ijad gelak cm ngek!!


tak lama tu. ada sister nurse. dtg ngn 4org pelatih. termasuklah nurse garu punggong tu.hahah..ktorg dua duk usha xsudah sudah. sorry la akk nurse. tp lu buat citer hot maaa. kuikuikui.


then,before aku balik. aku ckp kt dia.


aku    :" ijad.esok n rabu. aku xdpt dtg lawat kau tau. aten n apau pon sama."
ijad    :" xpe". muka dia muram je. :(
aku    :"ijad,jgn nanges tau.jgn rindu rindu ktorg.nnti khamis ktorg jenguk okay :)"
ijad    :" aku xnanges. tp klo aku tringat kt korg. aku tahan je." adoiii kau ni jad..
aku    :" take care. jaga diri.jgn lupa mkn. pape call aten.fon aku rosak. bye."




p/s : ijad. ko xyah malu la ngn aku. aku ok je kot. n thanks sebab bagi aku pengalaman alami semua ni. klo kau xjadi cmni. smpi bebila pon xrasa mcm mana duduk kt hospital. lawat org. jaga hati org tgh sakit. btw thanks jugak. sbb kau memahami ktorg. thanks sbb jaga hati ktorg.jaga hati sendiri. jaga mulot jgn lancau. hahaha..nnti ktorg dtg lagi.




create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!create your own words here!