Friday 21 January 2011

Kisah dolu dolu.

Salam. Sorry dah lama xupdate blog. haha..prasan x..xramai yg follow blog ni? actually..aku mg xnk post kt fb ke twitter ker. ada sebab ttentu.. sapa yg jumpa adalah yg follow. btw,thanks to yg follow.. hahahah

ok. today.actually smlm..20 January 2011. Tasik Idaman jadi saksi. First time..opss 1st time aku cerita secara public kt a few abg n akak. ekceli aku xmo cite..tp tgh2 duk story tu.boleh pulak kn air mata ni nk jatuh..cover kill,cover!.. its about a man mula2.. yg dorg bahan tu..haha,sumpah cm pelik kena bahan ngn aku.. then,aku teringat kat dia.seseorang yg pernah bergelar teman a.k.a besfren (kononnya)..then,aku dah TERbagi hint kat kak ayin..its ok la..bukan dia ada kt bangi ni pon kn..hahhaa.ok jom usha life aku kt UM dulu. a.k.a PASUM

p/s : tipu aku xrindu kau lgsg.tp sumpah lepas setahun bende tu terjadi.aku dah lupa kau.sorry.tu hakikat. but now,aku tpaksa stalk just utk ingat muka kau kn. but seyes.aku xleh tgk drama yg ada iras2 muka kau. its bout..kenangan




me and my roomate: gee (kt bwh tgga,port tiap2 mlm)haha




gadis-gadis KK12..hahha.


ni kt outdoor gym kk12..ptg2 balik kuliah lepak cni lah..kt tasek plak




them.




bilik kesayangan. C744...(bilik aku cm dapor,ada set masak) :)



time marathon pasum..(time ni boleh pki kebaya lg.haha)



my fevret lecturer : Mr Z!! (missed u damn so much!)



fatty, aku rindu kau gile mati lah dear.(last day kt asasi) :((



semua glemer2 time malam emas.




3 dara pingitan



hahah..mmg xleh lupa yg ni..with Incik tutor..Mr Jedzry



dahsyat sungguh dinnernyaa


B2's poeple


bOTH pic B2's girls



B2's with our PA : Mr Jedzry



Kill n Najlaa.after final exam.


No comments: