Tuesday 25 January 2011

Cetusan Hati Dan Dedikasiku on Air kt SINAR FM!!

hahhaha..kitorg buat keje gile. dikala aku n aten bersedudukan kt bilik aku. mmg gempak. msg ijad.sruh dengar Sinar fm. ktorg buat ucapan "salam cinta" kakakakkaa...


ktorg skrg tgh berdebar dengar kt on air. awat xkuar kuar. hahha. aku dah roger apau n ijad sruh bukak.korg nk tau ktorg post apa? ni haa..


aku hightlight dulu klo korg xnmpk kt print screen tu.


Tajuk Luahan Anda   : Rindu 3 Madu
Nama Pengirim         : Fatin Syazwani Binti Ezany. 
Alamat Anda             : Teratak Pendeta Zaaba, Jalan Keris Mas
Bandar                      : Bangi
Negeri                       : Selangor
Telefon Anda             : 017-*******
Luahan Anda             : utk B tercinta yg kini berada di Hospital Serdang. Anje, Ani dan Papau sentiasa    merindui B. walaupun kami telah dimadukan.tapi kami tetap bahagia.B pulanglah ke pangkuan kami.kami redha & terima jodoh kita semua. Harap B cepat sembuh & sihat. Sayang B sangat2 (23x).Muah




p/s : Fatin Syazwani Binti Ezany adalahhhhhh
       * Fatin Aifaa  (aten)
       * Nur Aqilah Syazwani (kill)
       * Mohamed Ezany  (apau @ papau)


       hahahha.. to ijad. sorry,ktorg mmg bosan nk mati. tu yg kacau ko tu. mesti ko maki gila kn. hahaha.best!



2 comments:

Yasmin Yahaya said...

haha~ terbaek ar!

Kill said...

min. 1st time doe aku buat on air nih..hahha..kenangan :)