Sunday 23 January 2011

Cerita Banyak Story

bengang.bengang! mereka bahan saya..tgk blog ni..Jebat Si Player. nk tolong promote.btw,aku kn adik junior yg baek. haha.comel lg kn.tembam lg kn.besar gitu.hahah.yg ni pon sama.Ikan Maz Si Pipi Kembong..tgk la dorg bahan aku xcukup ruang. yg ni pon sama.Alang Si Bujang Tegar.korg follow dorg ek. kui kui.


dorg ni kejam.nakal.aaaaa..rasa nk gigit-gigit jer dorg ni.just sepotong ayat yg HOT la kununnya. habis aku 3 tahun ni..haiyyaaaa..dah la mintak kfc. kot tempe sekeping ke.air mineral ke.boleh gk. dah la video tu gila cencored. kui kui.


p/s: kak maz.abg jebat. org culik gamba keyh. haha.




KAMI DI TASEK IDAMAN. KHAMIS. 20 JANUARI 2011.
Driver : kak ayin.
Passenger : aku.kak maz.kak niza dan si cenonet aten. kuikui.
Cyclist (moto okay) : alang.abg jebat > mmg rempiters tegar! 


























p/s: aku malas nk tulis caption.tp klo korg pi blog senior2 yg aku bagi link tu.korg tau lah..hahah

2 comments:

TuJuH BeLaS said...

ok.. nk check la dorg tulis apa kt blog dorg.. =)

Kill said...

hahahahahahaha..ceit..sendiri tulis...