Friday 18 November 2011

yeay yeay UPSR dah keluar.

masuk hari ni. dah 3 hari aku tak gi kuliah. ingat aku suka suka ke taknak pegi? nak angkat kepala pun tak larat. zzzzz. and semalam hari keluar result UPSR rupenya . kira hari berdebar jantung si Ariena Anis tu la.haha. dia menangis gila-gila babenggggggg takdapat 5A. 4A 1B. B dia English ah. ape lagi. Guru Besar pun satu, dah tau minah tu cengeng, pi sebut kat assembly watpe? kan dah hujan kat sekolah. ngeng. -.-"


even 4A pun. hadiah dia macam orang dapat result 7A. bapak banyak. kira alang ni ikut baka aku ah. time sekolah dulu, tiap-tiap hari bawak hadiah balik sebab gedik join macam2 event. sampai tak muat rumah tu dengan hadiah aku.




yg muka masam nak mampus tu lah. yang tinggi tu. yang tengah pakai baju putih.


NUR ARIENA HANIS

p/s : even selalu jadi khadam aku kalau aku ada kat umah, tapi dia tak penah merungut. gud girl lah alang. :)

No comments: