Thursday 10 November 2011

Orang kampong kann??

Konon nak tido pukul 1pagi. Sekali layan youtube sampai subuh. Siap bape kali daa minum teh o panas. Seb bek dapat permission membuta lepas subuh dengan syarat kena hantar atuk aku pegi hospital pukul 7.30pagi. and guess what? aku terjaga pukul 10pagi itu pun sebab kena kejut suh pi jemput nenek dekat kebun. Aku dah la penat baru lepas main kejar2 dalam mimpi tadi..




+  bangun ah. gi amek nenek kat kebun. atuk tak balik lagi.
- ha? jap nak gi toilet.
+ tayah mandi lah. kejap je pun.
- ok cuci muka je.


haha. oleh sebab mamai tu, aku dah nak gi amek motor bawah rumah ni, boleh pulak tak perasan stil dalam short dengan baju tido. wakakaka. naik balik rumah. main rembat entah seluar sapa , amek tudung ..dah macam indon. gila kalerful dari atas sampai bawah kaler lain-lain. haha. start motor, dengan tangan menggigil. mata tak leh bukak lagi..masuk gear..jalannnnnn


ikut jalan kubur, masuk hutan getah bagai..dengan mata takleh nak celik, antara nampak atau tak je. sedar sedar dah sampai kebun pun. serius aku tak sedar macam mana aku melintas jalan besar yang gila sibuk tu. then, smpai je kat nenek..


+ lahhhhhh.. apesal muka sememeh ni?
- baru bangun nek. ibu kata tayah mandi pun
+ patutlah baju macam keling. helmet mana ni?
- Allah!! serius tak sedar. seb bek takde tok anjang tadi!


haha. kena gelak je la all the way. kebun tu dengan rumah aku, agak jauh la.. kena lalu jalan besar, jalan utama bagai. dah bape banyak kes eksiden mati-mati pun aku tak tau lah..

No comments: