Thursday 27 October 2011

Movie : Dont Be Afraid Of The Dark

 mula-mula sumpah taknak pegi. sedang gigih bertungkus-lumus menyiapkan Statistics yang sedikit bangang. gila susah. (how come aku boleh jadi statistics student ni? =.=') and maaf to few people dengan ayat tak bape nak sedap aku bagi kat korang. *hantu stats yang dah bomohkan aku. and akhirnya, selepas tensen and sakit hati....


+ korang tgk citer ape? klo best aku folo.
- citer hantu. jom ah.
+ hurm. bleh ah.


korang tau. ni fes time aku tengok citer hantu. bak kata kamilkamil: " aku ni segan sikit dengan hantu". haha. nice kan? dorang datang pick up aku on the spot. then, gi makan dulu kt BBB. and terus gerak awal. sebab aku sekor je lagi tade tiket. 


sumpah banyak kali aku tergamang dalam cinema. citer tu tak seram tapi dia ada part yang kasi aku terkejut kaw kaw punya. gila kejam. dah la dua baris je spectators. cinema lengang kot. baris C n D je ade orang. wakakakaka. kitorang, Geng Kutu Rayau UKM aka The Kuturians sumer pi tengok cuma dua orang je tak pi. memenuhkan seat C dari hujung ke hujung. hamek. terjerit. hadoihh.. turun saham aku.


ranking aku bagi? hurmm. 3 Star sudah la. sebab aku rasa tak bape nak best sgt. biasa je jalan cerita dia. so, jangan tengok okay!


  THE POSTER

NI MAKAN DIA!! : menatang ni lah pedajal or dalang dalam muvi ni. sumpah buruk.


ok. have a nice day.

No comments: