Thursday 6 October 2011

Gitar : Bukit Ampang

lepas balik dari Fac, aku gi cafe jap. ingat nak singgah H-Mart. tapi jajan mentos yang aku carik tu tade. then, aku nampak aten duk study dengan jepa n kamil. tak pe ah. aku tanya nak nasi tak, sume kata dah kenyang. last2, roger "sayang" yang kat Zaaba tu. sebab time2 tawadu' camni memang dia laporrr even badan dia 5 kali ganda lagi kecik dari aku. then, aku delivery lah ke Zaaba. time tu dah kul 11.30 kot.


then, aten ajak gi McD tapi tak konfom lagi. tapi roger ah klo pape. tup tup. aku masuk bilik, 'Syg' naik chat.
dia tanya esok kelas kul bapa. ni mesti sumthing goes wrong somewhere ni. aku cakap la..klo nak teman keluar boleh je.. on the spot. dia datang KKM. roger aten,roger Jepa (semuanya tak diplan langsung). kami terbang le keluar dari UKM. tepat kul 1 pg. pikir2. dah tak tau nk g mana. Penang Bridge or pantai . here we are, Bukit Ampang.


then, sampai sana, ijad ajar aten, jepa ajar aku. boleh la sikit2 dah main base. setakat ni baru tau 5 note je la. haha.( itu pun FGABCDE je). duk la nak main band bagai. padahal kitorang baru usik gitar malam ni. haha. 





p/s :terharu ah abang jep kasi pinjam gitar weekend ni. haha. thank you abang jep, ijad syg, dear aten, ailebiu :D

No comments: