Wednesday 12 October 2011

5th Week. Punch Bag mana?

 this is my first time sejak keluar sekolah, yang aku rasa sesak sangat. last rasa macam ni when it was a month just before sitting my SPM paper. lepas tu, sumpah aku tak pernah rasa terbeban.ko kasi lah aku keje menimbun camne pun. aku boleh rileks gelak2, skip kelas..jalan2, balik rumah bagai. but this sem. my 2nd year i degree. PERTAMA KALI beb! balik kuliah etika aku rasa macam kat bahu ni ni berat. kepala macam ada banyak benda bergantung-gantung, bergayut sana sini.


frankly, aku jenis yang sangat tersusun. aku memang serabut sikit tengok bende tak ikut position ni. even bende tu bukan keje aku, bukan aku punya, tuan punya tu pun tak suruh, aku dengan rela hati, automatik..aku akan susun n kemaskan. i dont know why. i just cant. itu baru barang2. now, i want to talk about works.


Undone matters :


Statistics 2        : Assignment n Sem Project. (programming)
KMK                 : Jurnal n Project.
Num. Methods  : Tutorial, Assignment, Project (programming)
Etika Sc. Tech  : Jurnal n Essei Phiilipine (scrap)
Accom 1          : Article, Discussion, Project ( the most damn i hate)
Ope. Rersearch: Assignment n Project. (programming)


what the hell. nampak macam senang. orang maybe kata " alah, standard lah kata budak u". damn. kau sedap cakap ikut lubang mulut, tapi kau ada rasa subject2 maut yang aku amek ni? ada? takde kan? better you shut up and blah.


im struggling those. tapi aku bukanlah manusia yang kuat bekerja. aku on je nak lepak bagai..but i paling benci..bila aku tengah rileks n blah dari bende2 alah ni.tetiba ada orang tanya.. "eh, kau dah siap?" oh damnnnn. memang aku rasa nak off fon terus.




p/s : aku tak tau nak luah kat sapa. but dear readers. thank you. n i appreciate if u tak back talking.

No comments: