Wednesday 26 October 2011

Diwali Day

kelas hari selasa just pukul 8-10pg. dah la bangun pukul 8 .itu pun sebab adin call. kalau tak konfom semua aku tak pegi. yelah malam tu dengan gigih study beramai2 dekat cafe zubba. dah la aku sorang sesat budak fst. apedehal. kami satu malaysia.lama lama aku rasa macam aku dah murtad fst. kah3. pukul 9 aku chow pegi fssk. ada oral Accom. mmg settle cepat gila. pukul 10 pagi dah habis semua. start motor. balik bilik tido! haha.


pukul 6. after abang Duo J : Jad and Jep habis kelas and exam. depa dua kutip aku dengan aten pegi melantak dekat Al Faris. ini kali kedua untuk dorang pegi melepak Faris pada hari yang sama. stuck kt situ smpi maghrib and decide redah je hujan lebat tu. balik bilik tido lagi. what happen dekat wall The Kutus?


+ nak pegi mana cuti?
- malam raya kot, mabuk-mabuk ah.
+ penang jom
- kau gila!


aku memang tak heran lah kalau muka kitorang terpacak kat Penang. tapi alkisah nya ada problem sikit antara Geng Kutu-kutu raya yang genius ni.. kitorang keluar bertiga je after pegi makan kat Faris utk kali ketiga baut dorang. haha.kami hantar Abang Jep balik KIZ. then, kami keluar from UKM. pegi mana? we dont know. last2.. pegi tengok rumah aku kejap kat Klang. jalan-jalan pegi tengok sekolah sebab rindu. tunjuk jalan pi kat tempat Altantuya mati kena bom. Jirat cina. wakakakka. memang merepek pukul 4 pagi kot. merepek gila.


then, balik bangi. pegi lepak kedai murtabak singapore dulu kt ss 15. lepas tu balik UKM. tido. =.=


buat penat aku tanya Abang Zul and Nunu. WAKAKAKKA.

No comments: