Tuesday 8 March 2011

Dattin Era 60-an

aku dah tepu ekceli nk reading or study. skrg kul 6.18am. pukul 8.15 kang aku exam aljabar lurus. nk kata aku study.mcm x. nk kata tak study menipu la. aku duk mengadap google. tp xtau nk taip apa. duk donlod itu ini. setting segala bagai.  bervideo call n buat muka entah pape. kepala sakit ni. tp xleh tdo. haih. nk gi brekpes dgn dia. wah..hahaha. ktorg dua ekor mcm org gila buat video call n tayang muka cute masing2 kt skype. wakakakakakakaka.
lepas tu aku dah bosan. aku edit2 gmba. eh.. lawo plak zaman dulu2 ni.xcaya? jom tgk.

dattin time kecik

dattin time muda rumaja

dattin time beli kete

dattin time press konprens dgn dattok

wakakakakka. sorry yea. gambo dattin time tua. xkluar lagi album solo dia.nnti dattin upload k. thanx sudi singgah. wakakakak.

p/s : mmpos fadzil nmpk gmbo dia jadi dattok. :)



No comments: