Sunday 7 April 2013

Bakal Abang Ipar

Saleem : Bukan Aku Tak Cinta

Last Tuesday night, aku dengan Aten keluar dengan bakal abang ipar aka boy kakMaz, abang Faiq. Mula2 kami juai mahai, kekonon takmo ikut sebab segan. Then, nafsu nak usha tu tak boleh nak tahan, so kami pun follow la mereka berdua keluar dinner. Kitorang pun pilih Nim's Little Island. Punya lah bijak si Aten, dia duduk depan Kakmaz, aku kena duduk depan mamat tu. Peh, masa nak pertama kali bertentang mata tu, gila berdebar sehhh. haha.

Sekali bila dia keluar suara... HAHAHAHA, sumpah lawak gila! Very unexpected!! Otai + comel. serius. Then, sambung gi jenjalan kat Putrajaya. Alkisah dia, baru fes time jumpa, dah kasi drive kereta dia. Ni serius aku double triple terkejut. haha. Dalam kereta keje kitorang gelak, gelak and gelak. Kakmaz dengan AbangFaiq tu jadi Dato Datin kat belakang, aku as driver and Aten selagi PA. hehe

Him : "Kita geng ahh. Thanks teman malam ni" 

haha. InsyaAllah, semoga jodoh KakMaz dengan AbangFaiq kuat sehingga akhirhayat. Comel gila dorang dua.  Kitorang dah approved!! Akak, sila proceed! hehe  :D



photo:
antara port dating bawa pasangan tu.
review gambar2 kat pullman boleh mengundang juraian air mata :')

No comments: