Monday 1 October 2012

A Wish

thank you my beloved boyfriend yang sanggup beli tiket on the spot dari Perlis bila dapat tau this girl ni nak balik Klang. Then, aku cancel journey tu. Sorry lia, i didnt mean that. Aku tau kau tunggu bertahun nak suruh aku balik. But i promise, suatu hari nanti. Thanks for loving me. Thanks for the thoughtful words and wish :)

"ini wanita penah bagi cekelat kat saya..hihih

aku x penah lupe dulu...masa memori sekelas ngn qilah..haha
memang havoc giler taim tuh..n i do miss that moment. ^,^

papepon..aku doakan qilah berjaya dunia akhirat...
capai cita2..n jangn lupe asal usul kita...surga sana..hihi

qilah yg nmpak keras, tapi aku tau hatinya yg lemmmbutttt sngt.~
jauh sudut hatimu kdng2 mesti ade duka...
bersyukur jika kau masih tangis dalam hatimu..kerna itu tnda kau masih manusia...dan masih wanita...
hihi

sanah helwah dear ukhti Nur Aqilah.
u r precious one,
still in my memories. wish i could meet u n said infront of u with smile and lots of chocolate!!! >,<"



IYLIA BIN TASNIMUDDIN. Benci kau, ketua kelas! :')

No comments: