Sunday 30 September 2012

Roti Telur Ais Kosong

" awek lain mana? kata ada awek cun "
" aku lone ranger der. hidup sebatang kara "
" sadis doh hidup kau. sadis gila "

tadi kata pergi mamak. tapi kenapa hala tak ke mamak pun? aku syak kena culik dengan member sendiri ah. sekali..

"mcD takde atm doh. dalam ni tak sampai sepuluh pun. jadah nak rembat samurai "
" takpe. lejen boleh carik atm. 7E ade. rilek rilek "

kepala hangguk sekor sekor. even aku dah rembat mee sup campur downtown serdang tadi, tapi kebulur balik. aku nampak double quarter pounder, air coke lite , fries and of course cornflakes chocolate sundae =D

beratur. 5 minit kemudian..

"counter tutup. pegi sebelah eh" ok fine.

beratur. 10minit kemudian.

" samurai ade?"
" sorry kak, ada deluxe je"
" damn bros. elok turn aku je terus tukar menu breakfast"

shit. balik ke plan asal. Al Fariz maju menanti. 3 roti telur , 1 nasi lemak ayam telur mata, ais kosong 2, air suam satu. Then, bermula lah pengembaraan alam orang2 lone ranger dan insan bekerjaya. Man of the night. haha

::> malam esok kamil plan burger kukus GMI. =.="""

No comments: