Saturday 29 September 2012

Leftovers


LIFE IS LIKE A WHEEL

Aku ada kawan. Ramai kawan. Raaaaaaaaaamai sangat! But seriously, kawan dengan betul2 kawan hanya boleh dibezakan dengan mata hati. In this few months, aku boleh nampak. Mana satu 'kawan' and mana satu 'betul-betul kawan'. Kau rasa kau yang mana? =')

Nak kata aku happy dengan life yang sekarang ni..Yes! aku happy sebab aku ada ramai kawan baru. Aku ada Yuyu, Akmal, Nadiah, Ain, Fazureen, Amin, Farhana, Farid and others but still i missed the old one. Yes, hidup aku pernah dikatakan 'lagha'. Yes. it was lagha. Tapi pernah tak kau fikir, kalau aku tak lalu semua benda2 lagha tu, aku takkan pernah tahu nak betulkan masa lalu? Pernah tak kau fikir, kalau aku tak rasa semua pahit, pedih, sakit, rindu, dull, dark, damn and all of these things, aku tahu nak hargai hidup aku sendiri?

Kau tahu? Aku pernah ada keadaan bila mana aku happy sangat sangat dengan hidup aku. I have my families which are very understanding, I have my friends that are very supportive. Tapi kalau Allah dah berkehendak, sekelip mata je semua tu musnah. Sekelip mata aje.

I admit sekarang ni aku tak cukup sedia nak hadapi semua ni. Still tengah mencari kekuatan di celah semua ni. Ayah. Please be strong and keep yourself in good condition. Your daughter ni tak tenang hati fikir apa terjadi kat rumah. I am here and all of you are there. Kalau lah ada pari-pari penunai hajat, berilah aku kuasa sakti agar badanku boleh dibahagi. Ibu, please stay calm and tunggu untuk sikit masa lagi. Sikit je lagi.

Waiting. =)


No comments: