Saturday 13 October 2012

Fake and Fault

Last night, outing with those people. Seriously, its hurts me so much. Yes, just like what you said, 

" kill, aku dianugerahkan untuk membaca wajah seseorang walaupun kau tak cerita. Tapi aku tahu, kau gelak2 selama ni depan kitorang sebab kau nak tutup semua tu kan? aku tau lah."

its not covering up that feeling bro. its about nothing i can show. kadang2, aku terasa sangat fake dengan korang. once i try to motivate myself , lonely sit thinking all of these, entah lah. i just can't figure it out. Aku ada keutamaan yang perlu aku capai sekarang ni. Aku ada tanggungjawab yang perlu aku galas dan aku tahu dengan cara apa pun, aku takkan dapat bantuan sesiapa melainkan atas usaha aku sendiri. No one can help in this condition.

Unbeatable. Unextractable.

Actually, im okay. But once you start it first, its quite challenging me to get calm. Crying doesn't solve anything but crying can help you to lose something. Kadang2, bila segalanya can't make you move on, the first thing is Allah, then..

Ibu Ayah :)

No comments: